کد خبر : 1344345 | 06 مرداد 1395 ساعت 10:23 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی روستوف امیدوار به صعود در لیگ قهرمانان

بردی‌اف: برای ما چیزی غیرممکن وجود ندارد

سرمربی روستوف با وجود توقف در بازی رفت پلی اف لیگ قهرمانان اروپا مدعی است برای بازی برگشت چیز غیرممکنی در بروکسل وجود ندارد.

بردی‌اف: برای ما چیزی غیرممکن وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردی اف سرمربی روستوف که تنها یک روز قبل از بازی با اندرلخت به اختلافاتش با باشگاه پایان داد و قراردادش را تمدید کرد بعد از این که شاگردانش با تساوی 2-2 برابر حریف بلژیکی در آستانه خداحافظی زودهنگام از رقابت های اروپایی قرار گرفتند مدعی شد هنوز چیزی برای او شاگردانش به پایان نرسیده است.


بردی اف در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:« مقابل اندرلخت ما تاوان اشتباهات مان را با دو گل خورده پرداخت کردیم تا درس بزرگی برای بازی برگشت بگیریم و این اشتباهات مرگبار را انجام ندهیم. با وجود از دست داد فرصتی بزرگ برای صعود اما هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم و در بازی برگشت چیز غیرممکنی برای ما وجود نخواهد داشت که بخواهیم از آن بترسیم».


سرمربی روستوف در ادامه به نمایش بازیکنان ایرانی اش اشاره و تصریح کرد:« اگر به سعید عزت الهی و توانایی هایش ایمان نداشتم او را به میدان نمی فرستادم و خوشحالم که او توانست در این بازی بزرگ خودش را نشان بدهد. سردار ازمون هم هنوز با تیم هماهنگ نشده و به زودی شاهد درخشش دوباره او خواهیم بود».


روستوف با تساوی 2-2 در خانه در بازی برگشت مقابل اندرلخت کار دشواری پیش رو خواهد داشت و باید قطعا برنده از زمین این تیم بلژیکی خارج شود تا بتواند به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

دیدگاه‌ها