کد خبر : 1344371 | 06 مرداد 1395 ساعت 11:43 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تا جایی که توانستیم به سربازان المپیکی کمک کردیم

باران چشمه: گیر تیم ملی غیبت رفیعی نیست

نوزدهمین همایش تجلیل از فرماندهان ورزشی نزاجا تحت الشعاع حرف های مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح پیرامون مشکل ملی پوشان سرباز از جمله سروش رفیعی قرار داشت.

باران چشمه: گیر تیم ملی غیبت رفیعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سردار مهرعلی باران چشمه که یکی از مهمانان ویژه حاضر در این همایش بود پیرامون مشکل حضور بازیکنان سرشناس سرباز در تیم ملی در آستانه بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه حرف های جالب توجهی به زبان آورد که امیدها برای بازگشت نفراتی مثل سروش رفیعی به تیم ملی را بیشتر کرد.


باران چشمه در همین ارتباط گفت:«همایش خیلی خوبی بود از امیر پوردستان قرمانده ورزش دوست نبروی زمینی  و امیر حسن پور رئیس تربیت بدنی نیروی زمینی تشکر می کنم؛ باشگاه خیلی خوبی است و در رشته های زیادی تیمداری می کنند». او ادامه داد:« در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال لیگ پانزدهم وقتی می خواستم جایره بازیکن اخلاق را به محمد انصاری از پرسپولیس اعطا کنم دوست داشتم از سروش رفیعی هم به شکلی تجلیل شود چون این بازیکن را نیز لایق انتخاب شدن در این بخش می دانستم».


مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح در ادامه پیرامون حل مشکل سروش برای پیوستن به تیم ملی تصریح کرد:« در این ماه ها زیاد در خصوص این موضوع صحبت شده در حالی که به شخصه اعتقاد دارم تیم ملی ایران تنها مشکلش عدم حضور سروش رفیعی نیست اما با این حال در جلسه امروز با روسای فدراسیون به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم. نظر من برای حل این ماجرا مثبت است اما باید این را نیز در نظر گرفت که سروش رفیعی تخلفی داشته و باید تاوان تخلفش را بپردازد اما باید رسیدگی کنیم و ببینیم چه راهکاری می توان برای این بازیکن پیدا کرد».


باران چشمه در پایان به حل مشکل سربازان حاضر در کاروان المپیک ایران هم اشاره کرد و گفت:« ما به المپیکی ها هم کمک کرده ایم؛ ٨ ملی پوش المپیکی سرباز هستند که تلاش کردیم و نماینده ایران در مسابقات ریو باشند و امیدواریم این عزیزان با دست پر به ایران بازگشته و زمینه ساز شادی طرفداران و ورزش دوستان ایرانی شوند. نمونه اش ارسلان کاظمی که سرباز شده اما ما با حضور او در تیم ملی موافق بودیم و اکنون همراه با تیم ملی در مسابقات ویلیام جونز حضور دارد».


این مراسم با حضورفرمانده نیروی زمینی، ورزشکاران، ملی پوشان و پیشکسوتان در سالن شهید مطهری ستاد فرماندهی نیروی زمینی برگزار شد.امیر حیدری( جانشین فرماندهی نیروی زمینی) امیر حسن پور( مدیر تربیت بدنی نزاجا) محمود خوردبین( سرپرست تیم پرسپولیس)، سردار باران چشمه(رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح)، مهدی تاج( رئیس فدراسیون فوتبال)، حسین اخوت( سرپرست تیم ملی امید)،حسین شمس( سرمربی سابق تیم ملی فوتسال)، مجید نامجو مطلق( پیشکسوت فوتبال)، الهه احمدی ( ملی پوش تیم تیر اندازی)، مجتبی تقوی( پیشکسوت فوتبال) و ... از حاضران در این مراسم بودند.

دیدگاه‌ها