کد خبر : 1344381 | 06 مرداد 1395 ساعت 11:55 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: کلوپ را به مورینیو ترجیح دادم

سادیو مانه، خرید جدید لیورپول مدعی شد که پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده تا جمع لک لک ها بپیوندد.

مانه: کلوپ را به مورینیو ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، مانه 24 ساله با 34 میلیون پوند به لیورپول پیوست و قراردادی طولانی مدت با این باشگاه امضا کرد. با این حال او مدعی شد که یونایتد نیز خواهان جذب او بوده و او کلوپ را به مورینیو ترجیح داده است.


او گفت:" بله این حقیقت دارد. باشگاه‌هایی خواهان جذب من بودند، نه فقط منچستریونایتد ولی به محض اینکه متوجه شدم لیورپول هم من را می‌خواهد، به نظرم آمد که باشگاهی مناسب با مربی مناسب خواهان جذب من است. حضورم در اینجا انتخاب درستی بود. لیورپول باشگاهی بسیار بزرگ با تاریخی غنی است و در طول سال‌ها جام های زیادی کسب کرده و به محض اینکه متوجه شدم امکان حضورم در اینجا هست و فهمیدم که مربی من را می‌خواهد، پاسخ مثبت دادم.انتقال درستی بود. من متوجه بزرگی باشگاه و روند پیشرفت خودم در حال حاضر هستم. گامی بود که باید بر می‌داشتم."


سانه درباره علایق فوتبالی اش گفت:" من هوادار بارسلونا بودم و بازیکن محبوبم رونالدینیو بود ولی فوتبال انگلیس را زیاد نگاه می‌کردم و عاشق تیم‌های انگلیس بودم. بازی که من را وجد می‌آورد،‌فینال چمپیونزلیگ مقابل فینال است. وقتی به لیورپول پیوستم به آن بازی فکر می‌کردم. بازی مشهوری است در آفریقا همه را تحت تاثیر قرار داده بود."

دیدگاه‌ها