کد خبر : 1344407 | 06 مرداد 1395 ساعت 13:07 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم ها در آبادان به مشکل خواهند خورد

هوری: چرا فکر می‌کنید سن من زیاد است؟

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان می گوید تفاوتی ندارد او یا عقیل اعتمادی درون دروازه صنعت نفت آبادان قرار بگیرند.

هوری: چرا فکر می‌کنید سن من زیاد است؟

حسن هوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: صبا تیم خوبی بود. بازیکنان باتجربه و کادرفنی خوبی دارد. با این حال تیم ما هم باانگیزه و جوان است. تعداد زیادی از بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند. برای شروع تساوی مقابل صبا خوب بود . انشاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


وی درباره اینکه صنعت نفت ستاره ای ندارد، بیان کرد: تیم ما ستاره ندارد اما یکدست هستیم. مطمئنا امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم. در آبادان بازی کردن برای هیچ تیمی ساده نیست و بی تردید می توانیم از بازی های خانگی مان بهترین بهره را بگیریم.


دروازه بان باسابقه صنعت نفت همچنین گفت: خیلی ها فکر می کنند سن من خیلی زیاد است اما من 32 سال سن دارم. شاید چون سال های حضورم در فوتبال زیاد است، فکر می کنند سنم بالا است. من 16 سال فوتبال بازی کردم، دوازدهمین سال حضورم در لیگ برتر را سپری می کنم و 11 سال بازوبند کاپیتانی بر دست داشته ام. خوشبختانه شرایط بدنی خوبی دارم و تلاش می کنم بهترین عملکرد را از خود برجای بگذارم.


هوری درباره رقابت با عقیل اعتمادی عنوان کرد: عقیل بچه خیلی خوبی است. او اکنون مصدوم است و امیدوارم خیلی زود برگردد تا بتوانیم در کنار یکدیگر کار کنیم. عقیل در دروازه بانی هم فوق العاده است. ما با هم رقابت می‌کنیم و هیچ فرقی هم نمی کند چه کسی بازی کند. هرکس آماده تر باشد، در ترکیب تیم قرار می گیرد.


وی درباره بازی با تراکتورسازی افزود: بازی سختی داریم اما انشاءالله با حمایت هواداران خوبمان می توانیم نتیجه خوبی در آبادان کسب کنیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها