کد خبر : 1344417 | 06 مرداد 1395 ساعت 13:57 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

گاهی انگیزه‌ام را از دست دادم

سرمربی تیم ملی تیراندازی: دستمزدم را نگرفتم

سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: ۲۰ نفر شانس حضور در فینال را دارند که ما هم یکی از آن کشورها هستیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی: دستمزدم را نگرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، لازلو سوچک، سرمربی تیم ملی تیراندازی در مراسم بدرقه ملی پوشان به المپیک ریو اظهار داشت: ما در المپیک لندن با دو تیرانداز شرکت کردیم خوشحالم که این دوره با 5 تیرانداز حضور داریم و در حال حاضر قوی تر از دوره قبل خواهیم بود. ما شانس بالایی برای راه یابی به فینال داریم اما باید بگویم این شانس برای 20 ورزشکار است که ما هم یکی از انها هستیم.

 

وی افزود: به المپیک نمی‌رویم که تماشاگر باشیم بلکه می‌خواهیم حضور قدرتمند داشته باشیم. در این مدت هم آماده سازی سختی را پشت سر گذاشتیم و با وجود مشکلات 4 سال اخیر تیم به خوبی آماده شد. حالا باید ببینیم نتیجه چه می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی تیراندازی جهان با اشاره به مشکلاتی که وجود داشت تصریح کرد: در طول 4 سال تعدادی از مسابقات ما لغو شد ورزشکاران و مربیان هم پاداش خود را نگرفتند و حالا هم نمی‌دانند این پاداش را می‌گیرند یا نه با این موارد ورزشکاران و مربیان خوبی داریم. دو گزینه پیش رو داشتیم؛ یکی اینکه منتظر بمانیم تا شرایط بهتر شود دوم اینکه با تمام کاستی‌ها کار را ادامه دهیم.

 

لازلو افزود: در این دو ماه اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم که باید 4 سال قبل انجام می‌دادیم و نمی‌توانستیم خلا 4 ساله را در دو ماه جبران کنیم. اما کارمان را انجام دادیم و آماده‌ایم.

 

وی در ادامه به حضور 7 ساله اش در فدراسیون تیراندازی اشاره کرد و افزود: در این مدت وظایفم را به خوبی انجام دادم و با مشکلات مبارزه کردم. مبارزه من برای این بود که به بازیکنان برای حضور در مسابقه انگیزه بدهم. هرچند گاهی اوقات انگیزه خودم را از دست دادم و نتوانستم گاهی اوقات دستمزدم را بگیرم که این برای من سخت بود. اینجا حضور دارم چون مسئولیت خانواده‌ام با من است و با وجود مشکلی که درباره دستمزدم هست باز هم تحمل می‌کنم.

 

سرمربی خارجی ایران با بیان اینکه الان باید به فکر المپیک باشیم یادآور شد: من یک ورزشی هستم و برای موفقیت ورزش کمک می‌کنم. آنچه که باید فکر کنیم این است که در المپیک حضور مقتدرانه داشته باشیم. من از فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قول‌های مساعد گرفتم اما عملی نشد. من امیدوارم بودم 4 سهمیه بگیرم که این اتفاق رخ داد.


 

دیدگاه‌ها