کد خبر : 1344420 | 06 مرداد 1395 ساعت 14:03 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

محرومیت تماشاگر فقط یک داروی مسکن است

افشارزاده:‌ شرایط استقلال بهتر می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت:استقلال در شرایط بدنسازی قرار داشت و قطعا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

افشارزاده:‌ شرایط استقلال بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهرام افشارزاده در خصوص عملکرد استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: خودتان بهتر می‌دانید 50 درصد ترکیب تیم استقلال عوض شده و از طرفی تیم در شرایط بدنسازی قرار دارد.

 

وی افزود: استقلال در بازی اول از نعمت تماشاگر محروم بود و خودتان می‌دانید که حضور تماشاگران یک پوئن مثبت برای تیم میزبان محسوب می‌شود. من از اینکه تماشاگرانمان را در ورزشگاه نبودند خیلی ناراحتم و حتی به دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال هم گفتم که این اقدام  فقط یک داروی مسکن است و بس.

 

افشارزاده تأکید کرد: درست در بازی اول لیگ استقلال از نعمت تماشاگر محروم بود و ما همین امتیاز را از دست دادیم اما در هر صورت مساوی کردیم و فکر می‌کنم در ادامه تیم شرایط بهتری پیدا می‌کند.

 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص درخواست برای تعلیق محرومیت رحمتی گفت: ما به حساب فدراسیون فوتبال 10 میلیون تومان واریز کردیم تا محرومیت رحمتی تعلیق شود. این رقم برای اعتراض به حکم بود و ما خواستار این هستیم که از محرومیت رحمتی گذشت شود و اگر او تکرار کرد با او برخورد جدی‌تری صورت بگیرد.

 

افشارزاده همچنین در خصوص قرارداد پروپیچ با استقلال و اینکه تکلیف او چه شد، گفت: همانطور که پیش از این گفته بودم ما از طریق یک وکیل ایتالیایی در مورد این بازیکن اقدام کردیم و او هم در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرده که 90 درصد کار را به نفع ما پیش برده است. ما با فیفا هم مکاتبه کردیم که این بازیکن با استقلال قرارداد داشت و بدون اطلاع ما از ایران رفت و به همین خاطر سعی کردیم جلوی شکایت او را بگیریم.

 

دیدگاه‌ها