کد خبر : 1344430 | 06 مرداد 1395 ساعت 14:50 | 223.3K بازدید | 28 دیدگاه

منتخب گران‌ترین بازیکنان لیگ

برانکو سرمربی تیم میلیاردرهای لیگ

سازمان لیگ لیست قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم‌های لیگ‌برتری را امروز منتشر کرد که این موضوع باعث شد چه بازیکنانی در ایران ارقام نجومی دریافت کردند.

برانکو سرمربی تیم میلیاردرهای لیگ

به گزارش "ورزش سه"، اگر بخواهیم از تمام بازیکنان لیگ‌برتر که قراردادهای نجومی امضا کرده‌اند یک تیم منتخب انتخاب کنیم، بی‌تردید بازیکنان زیادی در این لیست قرار می‌گیرند که باید ذخیره بازیکنان اصلی باشند چراکه در فوتبال ایران چیزی که زیاد است پول‌های بی‌حساب و کتاب و البته قراردادهای میلیاردی که با بازیکنان نه چندان مطرح بسته می‌شود و در نهایت خیلی از آنها نمی‌توانند انتظار  هواداران تیمشان را برآورده کنند.


رحمتی دروازه‌بان تیم‌ میلیاردرها
مهدی رحمتی با عقد قرارداد یک میلیارد 200 میلیون تومانی گران‌ترین دروازه‌بان لیگ شانزدهم است. بازیکنی که در سال‌های گذشته هم همین لقب را به خود اختصاص داد و البته در طول فصل ثابت کرد که ارزش هزینه کردن را داشته است. البته یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد ثابت این بازیکن است و قرارداد او در صورت ثبت کلین‌شیت افزایش هم پیدا می‌کند.


مدافعان میلیاردی چه کسانی هستند؟
در تیم میلیاردرهای لیگ هرائر مگویان و شجاع خلیل‌زاده با عقد قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی به عنوان زوج دفاع وسط میلیاردی لیگ لقب می‌گیرند. همچنین وریا غفوری با عقد قرارداد یک میلیارد و 100 میلیون تومانی با استقلال گران‌ترین دفاع راست لیگ و سعید آقایی با قراردادی 900 میلیون تومانی با تراکتورسازی گران‌ترین دفاع چپ لیگ است.


حدادی‌فر کاپیتان پولدارهای لیگ
جالب است که بدانید گران‌ترین بازیکن لیگ‌برتر ایران در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. قاسم حدادی‌فر که صحبت پیوستنش به استقلال شنیده می‌شد با عقد قرارداد یک میلیارد و 430 میلیون تومانی حاضر شد قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کند، او حالا 8 ماه خانه‌نشین شده است و قطعا ذوبی‌ها از پرداخت چنین رقمی به او پشیمان هستند. اما امید ابراهیمی که با استقلال قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی امضا کرده است، زوج او در پست هافبک دفاعی است.
عجیب اینکه استقلالی‌ها به خسرو حیدری 33 ساله یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول داده‌اند که او را به گران‌ترین هافبک راست لیگ شانزدهم تبدیل می‌کند. در پست هافبک چپ هم محمد ابراهیمی از تراکتورسازی قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی با استقلال امضا کرده است و گران‌ترین بازیکن در پست خودش  است. عجیب‌تر اینکه محمد نوری با 34 سال سن و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در مسیمیر قطر با عقد قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی گران‌ترین هافبک بازیساز لیگ است.


ادینهو 34 ساله دومین میلیارد لیگ
در قرارداد بازیکنان تراکتورسازی نکات عجیب کم پیدا نمی‌شود. لوسیانو ادینهو که حدود یک سال است از سطح اول فوتبال به دور بوده با عقد قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی دومین بازیکن گران لیگ و البته گران‌قیمت‌ترین مهاجم لیگ‌برتر ایران است.


برانکو گران‌ترین چهره فوتبال ایران
برانکو ایوانکوویچ با عقد قراردادی 2 میلیارد و 190 میلیون تومانی گران‌ترین چهره فوتبال و البته گران‌ترین مربی لیگ‌برتر محسوب می‌شود. برانکو با نمایش خیره‌کننده تیمش در لیگ پانزدهم کاری کرد تا مدیران پرسپولیس گران‌ترین قرارداد فصل را با او امضا کنند.  


ذخیره‌ها
 بازیکنان زیادی در لیگ‌برتر هستند که قراردادهایی نزدیک به بازیکنان تیم اصلی میلیاردها دریافت کرده‌اند. بازیکنانی که در بین آنها بازیکنان بی‌کیفیت کم نیست. امین حاج محمد که فصل گذشته در بیشتر بازی‌ها ذخیره بود، با  عقد قراردادی یک میلیارد و 100 میلیونی با استقلال یکی از گران‌ترین مدافعان حال فوتبال ایران است. محمدرضا خلعتبری با یک میلیارد و 100، لی اولیویرا دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی با یک میلیارد و 150، جاسم کرار با یک میلیارد و 120، ماتیاس چاگو با یک میلیارد و 150، کاوه رضایی، بختیار رحمانی و محمد ایران‌پوریان هر کدام با یک میلیارد تومان پول در تیم ذخیره میلیاردرها قرار می‌گیرند.


ترکیب اصلی میلیاردرها
مهدی رحمتی، هرائر مگویان، شجاع خلیل‌زاده، وریا غفوری، سعید آقایی، قاسم حدادی فر، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محمد نوری، محمد ابراهیمی و لوسیان ادینهو.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دیدگاه‌ها