کد خبر : 1344435 | 06 مرداد 1395 ساعت 15:08 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان تغییرات زیادی کرده بود

خرسند نیا: صددرصد برای برد آمده بودیم

محمدرضا خرسند‌نیا که در فصل گذشته در لیست خروجی باشگاه استقلال قرار گرفت به تیم پدیده پیوست و در بازی شب گذشته پدیده مقابل سپاهان در نیمه دوم به میدان رفت.

خرسند نیا: صددرصد برای برد آمده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خرسندنیا هافبک دفاعی پدیده تهران که با ورود منصوریان به استقلال جایی برای ماندن در تیم آبی‌ پایتخت پیدا نکرد، به تیم شهر خود بازگشت و در بازی اول این تیم مقابل سپاهان در دقیقه 74 نیمه دوم جایگزین حسین مهربان شد. او پس از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


هافبک تدافعی پدیده در مورد بازی به خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. همینکه موفق شدیم سه امتیاز را در بازی اولین بازی کسب کنیم جای شکر دارد و خیلی خوشحال هستیم.


بازیکن اسبق استقلال در مورد تیم سپاهان اضافه کرد: سپاهان هم تیم خوبی است و تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته در تیم خود ایجاد کرده است. البته ما هم تغییرات زیادی  در ترکیب خود نسبت به سال قبل داشتیم و امیدواریم که بتوانیم به همین روند خود ادامه دهیم.


او در مورد اینکه برای برای کسب چه نتیجه ای آمده بودند و در انتهای فصل برای کسب چه رتبه‌ای تلاش می کنند بیان کرد: ما در این بازی صد درصد برای برد آمده بودیم و تلاش می کنیم که پدیده و فوتبال مشهد را به جایگاهی که حق آن است و لیاقت آن را دارد برسانیم، تا بتوانیم دل هواداران خود را هم شاد کنیم.

دیدگاه‌ها