کد خبر : 1344455 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کرد

اطمینان گواردیولا به جذب بازیکنان بیشتر

سرمربی جدید منچسترسیتی اطمینان دارد که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، بازیکنان بیشتری به جمع سیتیزن ها اضافه خواهند شد.

اطمینان گواردیولا به جذب بازیکنان بیشتر

به گزارش "ورزش سه"، سیتی تا بدینجا گوندوغان، زینچنکو و نولیتو را به خدمت گرفته؛ ضمن اینکه اعضای تیم مدیریت ورزشی این باشگاه در تلاشند تا گابریل ژسوس، مارلوس موره نو و لروی سانه را نیز به خدمت بگیرند. در این بین موره نو بصورت قرضی به سیتی خواهد پیوست.

 

1129563

 

با این وجود سیتی هنوز به دو مدافع مرکزی نیاز دارد که تا بدینجا آمدن لاپورته، جان استونز و بونوچی منتفی شده است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی دوستانه مقابل دورتموند به خبرنگاران گفت:" من در تیمم بازیکنان چند پسته زیادی دارم. مثلا فرناندینیو می تواند یک مدافع، یک هافبک و حتی یک عنصر در فاز هجومی باشد. او بازیکنی سریع، تهاجمی، درگیر شونده و باهوش است. فرناندو هم مثل فرناندینیو چندپسته است ولی سرعت وی را ندارد.

 

در پایان مهلت نقل و انتقالات خواهیم دید که به کدامیک از اهداف خود دست یافته ایم اما اطمینان دارم که مسئولان باشگاه همه تلاش خود برای جذب مهره های موردنظرم را انجام خواهند داد و تا 31 آگوست، بازیکنان جدیدی به ما اضافه خواهند شد.

مشخصا در حال حاضر هافبک های زیادی در تیم وجود دارند که می توانند در نقش یک مدافع نیز ظاهر شوند و اگر این اتفاق بیفتد، ساختار بازی و سازماندهی ما بسیار بسیار بهتر خواهد شد."

 

دیدگاه‌ها