کد خبر : 1344459 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:15 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی قیمت بازیکنان تراکتورسازی تبریز در لیگ شانزده

هالیوودی‌ها با سربازها گران‌ترین نشدند!

دومین بازیکن و سرمربی گران لیگ برتر در لیگ شانزدهم در لیست تراکتورسازی حضور دارند.

هالیوودی‌ها با سربازها گران‌ترین نشدند!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی تبریز با هزینه نزدیک به 13.5 میلیارد تومان پس از سرخابی‌های تهرانی گران‌ترین تیم لیگ برتر است.

 


ادینهو؛ گران‌ترین بازیکنان


ادینهو با ثبت قرارداد 1.4 میلیاردی با تراکتورسازی گران‌ترین بازیکن این تیم در لیگ شانزدهم و دومین بازیکن گران لیگ است که مطمئناً با توجه به حضور او در خط حمله تراکتور و وجود بندهای افزایشی در قراردادش می‌تواند تبدیل به گران‌ترین بازیکن لیگ شود.



پیرمردهای میلیاردر


ادینهو، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد نوری بازیکنان بالای سی سال تراکتورسازی هستند که قراردادهای میلیاردی دارند. کرارجاسم و ایران پوریان دیگر بازیکنان میلیاردی تی تی‌ها هستند که البته از دیگر بازیکنان این تیم جوان‌تر هستند.


سربازهای ارزان


نکته جالب در قراردادهای بازیکنان تراکتورسازی قیمت بازیکنان سرباز این تیم هست که بسیار دور از واقع است. سروش رفیعی، مهدی شریفی، محمدرضا اخباری و هادی محمدی به همراه دو بازیکن جوان و ناشناس دیگر بازیکنانی هستند که قراردادهای آنها 1.5 میلیون تومان اعلام شده است. مطمئناً با اضافه کردن قیمت واقعی سربازان تراکتور به دیگر بازیکنان، تراکتور می‌تواند تبدیل به گران‌ترین تیم لیگ شود.



کادر فنی دو میلیاردی


کادر فنی تراکتور سازی با رقمی نزدیک به دو میلیارد یکی از گران‌ترین کادر فنی‌های لیگ به شمار می‌روند. امیر قلعه نویی با قرارداد 1.5 میلیاردی دارد که بعد از برانکو دومین مربی گران لیگ باشد.

دیدگاه‌ها