کد خبر : 1344463 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:32 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌پوشان متفاوت نسبت به گذشته؛

شجاع‌ خلیل‌زاده گران قیمت‌ترین بازیکن سپاهان

تیم فوتبال سپاهان با ورود عبدالله ویسی سعی در کم کردن هزینه‌های خود داشته است. با این حال نکات جالبی در قرارداد بازیکنان سپاهان به چشم می‌خورد.

شجاع‌ خلیل‌زاده گران قیمت‌ترین بازیکن سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان با ورود عبدالله ویسی دچار سونامی عظیمی شد، به طوریکه در ترکیب نفرات این تیم تغییرات گسترده ای ایجاد شده است. بسیاری از بازیکنان گران قیمت این تیم مثل شهاب گردان، رحمان احمدی، هادی عقیلی و ... که سابقه زیادی هم در این داشتند کنار گذاشته شدند. با دور ماندن این بازیکنان از سپاهان ویسی سرمربی جدید طلایی‌پوشان اصفهان به سنت قدیم خود اقدام به خرید بازیکنان کم نام و نشان و پدیده کرد که به قول این مربی از دل و جان برای تیم مایه بگذارند.


بر اساس لیست منتشره توسط سازمان لیگ، تیم سپاهان برای کلیه بازیکنان خود در فصل جدید 10 میلیارد و 95  میلیون تومان هزینه کرده است که این رقم اختلافی 7 میلیاردی با بیشترین رقم نقل و انتقالات لیگ برتر که متعلق به تیم استقلال تهران است، دارد.


در زیر نگاهی داشتیم به نکات لیست اعلام شده توسط سازمان لیگ از قرارداد بازیکنان سپاهان:
1- شجاع خلیل‌زاده: شجاع خلیل زاده که پس از پایان خدمت سربازی به تیم سپاهان بازگشت در آستانه ترک این تیم و پیوستن به سپاهان بود و در نهایت مسئولان سپاهان موفق شدند با پیشنهاد رقم یک میلیارد و دویست میلیون تومان این مدافع را در سپاهان ماندنی کنند. رتبه ی بعدی لیست سپاهان متعلق به دروازه‌بان برزیلی این تیم با یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان است. سومین بازیکن گران قیمت این تیم هم موسی کولیبالی مدافع اهل مالی این تیم است که دو فصل گذشته را هم با ویسی کار کرده و 800 میلیون تومان قرارداد دارد.


2- پدرو هنریکه مهاجم برزیلی این تیم قرارداد 750 میلیون تومانی و 4 بازیکن دیگر، برادران نویدکیا، جلال علی محمدی و فرید بهزادی کریمی قراردادی 700 میلیونی با این تیم امضاء کرده‌اند. ضمن اینکه مهرداد محمدی با 500 میلیون تومان از راه‌آهن راهی سپاهان شده است.


3- حامد بحیرایی بازیکن جوان سپاهان با 70 میلیون کمترین قرارداد را در میان سپاهانی‌ها دارد.


4- در کادر فنی سپاهان، عبدالله ویسی سرمربی این تیم قراردادی به ارزش یک میلیارد تومان به مدت یک فصل دارد و کمک مربی او کریم قنبری قرارداد 250 میلیون تومانی با این تیم به ثبت رسانده است.

 

تیم سپاهان با توجه به اینکه در چند سال گذشته جزو تیم‌های مدعی و ولخرج لیگ برتر بوده، در این فصل با حضور عبدالله ویسی کمترین خرج را در بین مدعیان قهرمانی داشته است.

دیدگاه‌ها