کد خبر : 1344467 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:50 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین‌ها و ناکام‌ها در خط استارت

مهم‌ترین‌های هفته اول لیگ شانزدهم

هفته اول رقابت های لیگ شانزدهم برگزار شد و تیم ها به مصاف یکدیگر رفتند،در این مطلب به بررسی بهترین ها و ناکام های بزرگ هفته خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین‌های هفته اول لیگ شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته اول لیگ شانزدهم آغاز شد و تیم های حاضر در این بازی ها به دیدار یکدیگر رفتند، مسابقاتی که چهار تساوی را در پی داشت.
با بررسی ترین های هفته اول لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه"، باشید:


بهترین تیم: نفت تهران، پدیده
نفتی ها در اولین بازی خود توانستند به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کنند، آنها در حالی یک امتیاز بازی ابتدایی را از دیدار برابر استقلال را دست کردند که تا چند هفته پیش هنوز از وضعیت خود آگاهی نداشتند و همه چیز درباره این تیم در هاله ای از ابهام قرار داشت اما هرچه که بود بازیکنان جدید و قدیمی این تیم با مسئولیت علی دایی دور یکدیگر جمع شدند و توانستند از اولین بازی سربلند بیرون بیایند، نفتی ها اگر کمی هوشیارتر بودند و از موقعیت های متعدد خود نهایت استفاده را می کردند می توانستند در اولین دیدار خود سه امتیاز کامل را به دست بیاورند.
پدیده نیز توانست در اولین گام به یک پیروزی مهم دست پیدا کند، آنها در این بازی میهمان سپاهانی بودند که تغییر و تحولات زیادی در تیم خود به وجود آوردند و سرمربی تیم قهرمان روی نیمکت خود نشاندند، آنها در اولین بازی خود موفق شدند این تیم را با یک شکست دهند و سه امتیازی شیرین را به حساب خود واریز کنند، رضا مهاجری درباره تیمش گفته بود پس از پایان بازی های لیگ پانزدهم تمرینات خود را آغاز کردند.

 

1129581


بهترین مربی: رسول خطیبی
خطیبی به همراه ماشین سازی تبریز در اولین بازی در اهواز به میدان رفت، آنها در این دیدار در برابر فولادی ها قرار گرفتند، خطیبی توانست با هدایت خود در این بازی و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند، ماشین سازی را به پیروزی برساند و در نهایت آنها جهت بازی  را به نفع خود برگردانند و سه امتیازی شیرین را از جنوب به شمال غربی ببرند.

 

1108151


بهترین گلزن: رحیم زهیوی
مهاجم اول خوزستانی ها در بازی آغازین این تیم توانست دبل کند، او در دیدار حساس این تیم در برابر تراکتورسازی توانست دو بار دروازه حریف را باز کند تا قهرمان فصل گذشته اولین میدان خود را دست خالی ترک نکند. زهیوی تنها بازیکن دو گله هفته اول لیگ شانزدهم بود.

 

1129584


بهترین گلسازها: پیام صادقیان و ایوب کلانتری
پیام صادقیان پس از یکی دو فصل ناکامی، گویا امسال تصمیم گرفته است بازهم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، او در حالی که این روزها پیراهن ماشین سازی تبریز را بر تن دارد در اولین بازی توانست دو بار با پاس های خود بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد، او با این دو پاس دو گل سه امتیازی ماشین سازان را به وجود آورد.
ایوب کلانتری هم پس از جدایی از تبریزی ها به مشهد رفت و پیراهن سیاه جامگان را به تن کرد، وی در اولین دیدار این تیم توانست از تجربه بالای خود نهایت استفاده را ببرد و دو بار با پاس های خود امکان به ثمر رساندن را برای سایر مشهدی ها فراهم کند. سیاه جامگان نیز با همین دو گل توانست به پیروزی برسد.

 

1129583


بهترین گلر: شهاب گردان
گلر تازه پدیده در اولین دیدار توانست بدرخشد، شهاب گردان در حالی توانست در اولین دیدار در برابر سپاهان در اصفهان دروازه خود را بسته نگه دارد که یک پنالتی نیز از مهرداد محمدی مهار کرد تا پیروزی یک گله این تیم را مهمتر از پیش کند.

 

1129582


بهترین بازیکن: محمد ناصری
دروازه بان سیاه جامگان بدون شک یکی از مهمترین عوامل پیروزی این تیم در برابر ذوب آهن بود، محمد ناصری که دروازه بان اول کاظمی در بازی برابر ذوب آهن بود در این بازی و مخصوصا نیمه دوم، در برابر حملات بی وقفه ذوبی ها مقاومت کرد تا سه امتیاز لذت بخش را در اولین قدم نصیب مشهدی ها کند.

 

1129441


بازیکن پدیده: عباس عسگری
مهاجم جنوبی مشهدی ها در اولین دیدار این تیم توانست گل مهمی را در نیمه اول به ثمر برساند. عسگری که در این بازی در کنار زوج جنوبی خود یعنی رضا درویشی قرار گرفته بود توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد تا پدیده هفته اول لیگ شانزدهم لقب بگیرد.

 

1129573


زیباترین گل: جابر انصاری
گل استقلالی ها در برابر نفت تهران توسط جابر انصاری به ثمر رسید، گلی که از روی پاس تودر کاوه رضایی به دست آمد، توپ ارسالی این بازیکن از روی خط محوطه جریمه توسط جابر انصاری با شوتی سرضرب راه دیگری جز دروازه نفت نداشت.

 

1129574


پرگل ترین بازی: تراکتورسازی – استقلال خوزستان
بازی افتتاحیه لیگ شانزدهم پس از پایان هفته اول، پرگل ترین بازی لقب گرفت، این دیدار در نهایت به تساوی دو بر دو رسید، تراکتورسازان در ابتدا توانستند دو بار دروازه تیم قهرمان را باز کنند اما در ادامه دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا بازی با چهار گل به پایان برسد.

 

1129205

 

کم گل ترین بازی ها: صبا – صنعت نفت، گسترش فولاد – پیکان
دو بازی هفته اول لیگ شانزدهم با تساوی بدون گل به پایان رسید، در بازی روز اول صبا در خانه خود با صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید و در روز دوم نیز تیم های پیکان و گسترش فولاد در تبریز این نتیجه را تکرار کردند.

 

1129575


اتفاق ویژه هفته اول: رکورد فرکی در برابر برانکو شکست
پرسپولیس برانکو در هفته اول لیگ شانزدهم در برابر سایپای حسین فرکی قرار گرفت، این اتفاق در حالی افتاد که از دوران حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس این مربی موفق به شکست دادن فرکی نشده بود و پیروزی یک بر صفر پرسپولیسی ها در برابر سایپا، اولین برد را برای برانکو در برابر شاگرد سابق خود رقم زد.

 

1129576


پرکارترین داور: محمدرضا اکبریان
داور دیدار افتتاحیه لیگ شانزدهم، محمدرضا اکبریان، پرکارترین داور هفته اول لیگ برتر نام گرفت، وی که قضاوت بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان را بر عهده شد 6 بار دست جیب شد و کارت زرد به بازیکنان حریف نشان داد، این در حالیست که وی یک بار نیز اقدام به گرفتن یک ضربه پنالتی برای خوزستانی ها کرد.

 

1129577


ناکام های هفته اول: عبداله ویسی، نعیم سعداوی
عبداله ویسی که پس از قهرمان کردن استقلالی های خوزستان به اصفهان و تیم سپاهان آمد در اولین دیدار نتوانست به توفیقی دست پیدا کند، تیم متحول شده سپاهان در برابر پدیده و در اصفهان نتوانست به نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر برسد.
نعیم سعداوی آلترناتیو اصلی دراگان اسکوچیچ در لیگ برتر بالاخره توانست به تیم محبوبش برسد و در لیگ شانزدهم روی نیمکت فولاد بنشیند. آنها در اولین بازی نتوانستند در خانه به موفقیت برسند، سعداوی و فولادی ها در حالی که بازی را با یک گل پیش بودند در نهایت با نتیجه دو بر یک در برابر حریف شکست خوردند.

 

1129578


اشتباهات مرگبار هفته: محمد طیبی، مهدی اسلامی، رشید مظاهری، محمدحسین کنعانی
مدافع استقلالی های خوزستان در بازی افتتاحیه این تیم در برابر تراکتورسازی اشتباه وحشتناکی مرتکب شد و در دقایقی که خوزستانی ها در برابر حملات حریف مقاومت می کرد در نهایت اشتباه این بازیکن باعث گلزنی ادینیو شد.
مهدی اسلامی دروازه بان اول ماشین سازان دربرابر فولاد خوزستان بود و یک بار نیز دروازه خود را باز شده دید، گلی که از روی اشتباه محرز وی برای اهوازی ها به دست آمد هرچند پس از آن ماشین سازان توانستند به بازی بازگردند و سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.

 

1129579


دروازه بان ذوبی ها نیز با اشتباه خود در جایگیری اولین گل حریف را رقم زد، رشید مظاهری که یکی از بهترین های لیگ قبلی بود و به تیم ملی نیز رسید در اولین دیدار نتوانست در حد نام خود ظاهر شود و با اشتباه مهلک خود اولین گل مشهدی ها را رقم بزند.
مدافع تازه استقلالی شده لیگ برتر نیز با اشتباه خود زمینه ساز گلزنی نفتی ها شد، محمدحسین کنعانی که در طول دیدار توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد با یک اشتباه تاثیرگذار، باعث گلزنی نفتی ها شد.

دیدگاه‌ها