کد خبر : 1344469 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:54 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ارزان رسول پاشا با تنها یک بازیکن میلیاردی

ماشین سازی با ستاره‌های متوسط لیگ!

خطیبی با تکیه بر بازیکنان جوان تیمی ارزان اما مدعی را راهی لیگ برتر کرده است.

ماشین سازی با ستاره‌های متوسط لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز با هزینه 7.8 میلیاردی در لیگ شانزدهم یکی از تیم های ارزان این لیگ است که با هدایت خطیبی شروع امیدوار کننده ای برابر فولاد خوزستان داشت.

 

مانوئل فرناندز؛ تنها بازیکن میلیاردی


دروازه لالیگایی ماشین سازی تنها بازیکن میلیاردی سبزهای تبریز است. فرناندز با ثبت قرارداد 1.05 میلیارد پس از رحمتی و لی اولیویرا سومین دروازه بان گران لیگ برتر است که با تصمیم خطیبی در دیدار اول این تیم برابر فولاد خوزستان حضور نداشت.

 

9 بازیکن کمتر از صد میلیون


در فهرست اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تعداد 9 بازیکن در فهرست ماشین سازی حضور دارند که قراردادهایی کمتر از 100 میلیون تومان به امضا رسانده اند. این بازیکنان که جوانان تیم خطیبی هستند، در دسته اول فوتبال ایران نیز در کنار این تیم حضور داشتند و خطیبی قصد دارد تا با استفاده از این بازیکنان در طول لیگ شانزدهم ستاره های جوانی مانند نریمان جهان تربیت کند.

 

سرمایه گذاری در بازیکنان هجومی


خطیبی با جذب بازیکنان هجومی گران قیمت نشان داده است که می خواهد فوتبالی تهاجمی بازی کند. نریمان جهان، صادقیان، رافخایی، دقیقی بازیکنانی هستند که نزدیک به 2.5 میلیارد برای این تیم هزینه داشته اند. البته در خط دفاع این تیم بازیکنانی مانند گردانی و هنریکه حضور دارند اما در نهایت کفه ترازو به سمت بازیکنان هجومی سنگینی می کند.

دیدگاه‌ها