کد خبر : 1344475 | 06 مرداد 1395 ساعت 17:28 | 83.1K بازدید | 5 دیدگاه

فهرست خرید پرسپولیس زیر ذره بین

بیرانوند گرانترین ، اوکراینی ها عجیب ترین

پرسپولیسی ها منظم ترین نوع پرداخت را در بین 16 تیم لیگ برتر داشته اند،آنها از حیث میانگین پرداخت نسبت به کیفیت بازیکنانشان خرید های خوبی داشته اند.

بیرانوند گرانترین ، اوکراینی ها عجیب ترین

 

به گزارش "ورزش سه"، آنها از یک میلیارد و45 میلیون تومان به بیرانوند تا 30 میلیون تومان حامد آقایی نوسان قیمت داشته اند.


1-علیرضا بیرانوند:یک میلیارد و45 میلیون تومان
*ضعف پرسپولیس در این منطقه باعث هزینه کرد بالای میلیاردی برای پرسپولیس شده است،پرسپولیس پارسال به سوشا مکانی هم 950 میلیون داده بود.


2-امید عالیشاه،محسن مسلمان ووحید امیری:950 میلیون تومان
*3 بازیکن درجه اول پرسپولیس بر مبنای سابقه واعتبار ملی،سن وسال وزمان حضور در لیگ برتر 950 میلیون تومان خالص گرفته اند.عالیشاه ومسلمان نسبت به سال گذشته بین 100 تا 250 میلیون رشد قیمت داشته ولی امیری برای اولین بار است که چنین پولهایی میگیرد.اد در نفت زیر 500 گرفته بود.


5-کمال کامیابی نیا:910 میلیون تومان
*اعتراض او به نوع ومبلغ قرار دادش مبلغ را اندکی زیاد کرد.کمال سال گذشته 700 گرفته اما امسال بسیار خوب کار کرده رشد قیمت داشت.


6-مهدی طارمی وپالیانسکی:900 میلیون تومان
*هر 2 قیمت زیاد طبیعی نیست،طارمی حداقل 500 میلیون از منابع خارج باشگاه گرفته وبازیکن اوکراینی که مثال هندوانه بسته است،ظاهرا با توجه به کلاس وغنایش زیاد پول گرفته است.


8-پری یماو:840 میلیون تومان
*این مبلغ هم برای این بازیکن اوکراینی که حد واندازه اش چندان مشخص نیست هم مبلغ بالایی به نظر می رسد.


9-فرشاد احمدزاده:800 میلیون تومان
*احمد زاده هم از بازیکنان مثبت ومفید پارسال بود که مبلغ قرار دادش نسبت به پارسال بیشتر شده است.


10-حسین ماهینی وسید جلال حسینی:700 میلیون
*2 بازیکنی که کاپیتان اول ودوم این تیم هستند علی القاعده با تیم خود راه آمده اند که با این مبالغ به توافق رسیده اند.در تیم های دیگر بازیکنانی مثل عبدالله کرمی وامین حاج محمدی و... گرانتر از سید جلال نجیب وخوش رفتار وبزرگ از حیث فنی است.


12-گولچ:660 میلیون تومان
*احتمالا این مرد 2 ملیتی که با تیم استرالیایی در آسیا قهرمان شده از نظر وذهن برانکو خارج شده است،با این حال مبلغ ارائه شده به او با توجه به نورم بازار ما زیاد بالا نیست.


13-ساسان انصاری:550 میلیون تومان
*انصاری تنها 550 میلیون گرفته است،با توجه به گلزنی هایش وپاس های گلش تنها 50 میلیون از رقم سال گذشته پول گرفته است.مبلغ دریافتی ساسان یکی از موفقیت های پرسپولیس بوده است.


14-لوبانف:540 میلیون
*با توجه به ارقامی که 2 مرد اوکراینی گرفته اند،دریافت 540 میلیون برای گلر ازبکی پرسپولیس چندان قابل توجه نیست به خصوص که این بازیکن ،گلر اصلی تیم ملی ازبکستان هم هست.


15-محمد آرام طبع:500 میلیون
مدافع کنار خوب وسابق صبا در ادوار گذشته خوب کار کرده ودر دفاع کنار عملکردی بهتر از بابک حاتمی که پارسال از پرسپولیس 650 میلیون گرفته بود،داشته است.


16-علی علی پور:390 میلیون
با توجه به عملکرد خوبش به 390 میلیون رسیده واین آمادگی را دارد که سال آینده به نزدیک یک میلیارد برسد،با توجه به ارقامی که مردان متوسط برخی از تیم ها گرفته اند،رقم علی پور مثل رقم کالاهای سوبسید دار است.


17-محسن ربیع خواه:300 میلیون تومان
*به هر حال او از دسته یک آمده وحتی مربی سابقش هم اعتقاد دارد که بازیکن متوسطی است و300 میلیون برایش یک رقم تعادلی است.


18-محمد انصاری:240 میلیون تومان
*انصاری هم با توجه به تورم 5 سال گذشته پول گرفته وبا صرفه ترین بازیکن پرسپولیس بوده که احتمالا به خاطر قرار داد 2 ساله اش اینقدر کم پول گرفته است.


19-احمد نوراللهی:201 میلیون تومان
*علت کم پول گرفتن نوراللهی را هم نمیدانیم ،احتمالا او وانصاری به علت نوع قرار داد هایشان کم پول گرفته اند ودر پاداش ها مبالغ این 2 در کنار انصاری وعلی پور بالا خواهد رفت.


20-صادق محرمی:200 میلیون
*بازیکن جوان از تیم ملوان! پرسپولیس نباید به چنین بازیکنی بیش از این بدهد ولو این که میدانیم محرمی قابلیت نزدیک شدن به همنام بزرگ خود در تاریخ پرسپولیس را دارد.


21-احسان علوان زاده:120 میلیون
*پدیده ای از فوتبال خوزستان که اگر خوب بدرخشد میتواند رقم قرار داد خود را یک ساله به 500 میلیون برساند.


22-شهاب زاهدی:50 میلیون تومان
*او حاصل دسترنج تیم های پایه پرسپولیس است ومهم ترین کسی است که میتواند در آمدی در حد یک کارمند با 4 شیفت فعالیت در تهران داشته باشد!


23-محمد رحمتی:43 میلیون تومان:
*پرسپولیسی ها به بازیکن های سهمیه ای خود کم پول داده است اما به هر حال میشد از رقم اوکراینی ها نفری 3 ونیم میلیون کم کرد ورقم قرار داد رحمتی را به 50 رساند.


24-ابوالفضل درویش وند:35 میلیون
*او گلر تیم ملی جوانان است واگر با پرسپولیس در یکی دو بازی که فرصت حضور در آن خواهد یافت بدرخشد میتواند سال آینده مبلغ قرار دادش را 10 برابر کند.


25-حامد آقایی:30 میلیون:
*او ارزان ترین ودر عین حال جوانترین مرد پرسپولیس است،بازیکنی آماده ومهیای خودنمایی در فوتبال ایران!

دیدگاه‌ها