کد خبر : 1344482 | 06 مرداد 1395 ساعت 17:48 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش مربی دورتموند به شایعه جدایی اوبامیانگ

بسیاری بر این اعتقادند که پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم ارزشمند گابنی، تا پایان مهلت نقل و انتقالات، بروسیا دورتموند را ترک خواهد کرد.

واکنش مربی دورتموند به شایعه جدایی اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ سخت مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد؛ در حالیکه خودش علاقمند است پیراهن رئال مادرید را به تن کند. دورتموند تا همینجا گوندوغان، هوملس و مخیتاریان را از دست داده و مایل نیست ستاره خط حمله خود را به تیمی دیگر واگذار کند؛ با وجود اینکه خریدهای خوبی همچون گوتزه، شورله و دمبله به این تیم اضافه شده اند.

 

1128985

 

توماس توخل، سرمربی دورتموند در واکنش به اخبار مربوط به جدایی احتمالی اوبامیانگ گفت:" من کاملا اطمینان دارم که او با ما خواهد ماند. اوبامیانگ با دورتموند قراردادی تا 2020 دارد و وضعیت او کاملا با جدا شده های ما متفاوت است.

در حال حاضر با توجه به آن چیزی که می دانم و با توجه به تماس هایی که با مدیر ورزشی مان داشته ام، باید بگویم که اوبامیانگ از جمع ما جدا نخواهد شد. او یک بازیکن کلیدی و بسیار، بسیار، بسیار مهم برای من محسوب می شود.

او یک گلزن قهار و با شخصیت برای دورتموند است. از آینده خبر ندارم اما اگر از من بپرسید به شما خواهم گفت که در حال حاضر نسبت به ماندن "اوبا" اطمینان دارم."

دیدگاه‌ها