کد خبر : 1344486 | 06 مرداد 1395 ساعت 18:04 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال آلمان خواستار تجدید نظر فیفا

ولفگانگ نیرزباخ ، رئیس فدراسیون آلمان تاکید کرد که در مورد حکم محرومیت یک ساله که از سوی فیفا برای او صادر شده است، درخواست تجدید نظر خواهد داد.

فدراسیون فوتبال آلمان خواستار تجدید نظر فیفا

به گزارش "ورزش سه"، نیرزباخ 65 ساله اخیرا به علت تقلب در اعطای میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان، به محرومیتی یک ساله محکوم شده است.

 

نیرزباخ در هفاته جاری، رای صادره از سوی فیفا را نادرست و اغراق‌آمیز توصیف کرد و اعلام کرد که حتما از طریق مشاوران حقوقی فدراسیون فوتبال آلمان، این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

وی در این رابطه گفت: "بدون شک بعد از مشورت با حقوق‌دانان، در رابطه با این حکم اعتراض خود را به صورت رسمی تسلیم فیفا خواهم کرد. همچنان معتقدم که در صدور رای زیاده روی شده و من هرگز دلیل این محکومیت یک ساله را متوجه نمی‌شوم".

 

 

1129599

 

بعد از اتهام وارد شده به وی در سال گذشته، نیرزباخ در ماه نوامبر از سمت خود استعفا داد اما تحقیقات فیفا حتی منجر به حضور در منزل وی نیز شد. تعدادی از مشاوران و معاونان او نیز دچار این محرومیت شده‌اند.

 

نیرزباخ اذعان داشت که برای دفاع از حیثیت خودش و فدراسیون فوتبال آلمان، این موضوع را تا انتها پیگری خواهد کرد.

 

به هر ترتیب، کمیسیون حقوقی فیفا مدتی قبل و بعد از تحقیقات گسترده در مورد میزبانی جام جهانی 2006، نیرزباخ را مجرم دانسته و او را از هرگونه فعالیت در فدراسیون فوتبال آلمان محروم کرد.

دیدگاه‌ها