کد خبر : 1344495 | 06 مرداد 1395 ساعت 18:38 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی قیمت بازیکنان گسترش فولاد در لیگ شانزدهم

قرارداد مشکوک دخسوس با گسترش

ده خسوس با قرارداد ششصد میلیونی خود شاید بهترین خرید لیگ برتر باشد.

قرارداد مشکوک دخسوس با گسترش

 

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها تبریز امسال با هزینه نزدیک به 9 میلیاردی در خرید بازیکن، چهره ی یک مدعی را به خود گرفته است.

 

خلعتبری گرانترین بازیکن زرد و آبی ها
محمدرضا خلعتبری گران ترین قیمت بازیکن کمالوند در لیگ شانزدهم است. خلعتبری که فصل گذشته در سپاهان روزهای خوبی را با زردپوشان نداشت در ابتدای فصل نقل و انتقالات راهی تبریز شد تا با عقد قراردادی یک ساله با رقم 1.1 میلیارد گران قیمت ترین بازیکن این تیم باشد.

 

سرمربی ارزانتر از خلعتبری و پریرا
فراز کمالوند با قرارداد 650 میلیون تومانی از دو بازیکن تیمش ارزانتر است. خلعبتری و پریرا که فصل گذشته از سپاهان راهی این تیم شدند تنها بازیکنانی هستند که دریافتی آنها از کمالوند در گسترش فولاد بیشتر است.

 

بهترین دروازه بان لیگ؛ 600 میلیون؟
ده خسوس که در لیگ پانزدهم بهترین دروازه بان لیگ بود پس از پایان لیگ به گسترش فولاد پیوست تا یکی از بزرگترین نقل و انتقالات لیگ رقم بخورد. نکته جالب اینکه بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ با رقمی بسیار کمتر از رحمتی، بیرانوند، مظاهری و گردان که در فصل گذشته در لیگ حضور داشتند، راهی گسترش فولاد شده است.

 

شش بازیکنان نیم میلیاردی
در حالیکه تیم های مطرح لیگ برتری بازیکنان میلیاردی بسیاری را در اختیار گرفته اند، گسترش فولاد تنها شش بازیکن با رقم قرارداد بیش از 500 میلیون دارد. شجاعیان، پریرا، ده خسوس، اسدی، باتیستا و خلعتبری بازیکنان تیم دوم تبریز هستند که قراردادهای آنها نیم میلیارد یا بیشتر از آن است.

دیدگاه‌ها