کد خبر : 1344514 | 06 مرداد 1395 ساعت 19:09 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: گوندوغان مانند ژاوی و اینیستا است

خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ به تجمید از گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی پرداخت و او را با ژاوی و اینیستا، دو ستاره بزرگ فوتبال اسپانیا مقایسه کرد.

مارتینز: گوندوغان مانند ژاوی و اینیستا است

به گزارش "ورزش سه"، خاوی مارتینز در این رابطه گفت: "نسل فوتبال آلمان، بازیکن بزرگ و با استعداد زیادی دارد اما به نظر من می‌توان گوندوغان را با ژاوی و اینیستا مقایسه کرد. البته امیدوارم او دیگر دچار مصدومیت نشود.

 

گوندوغان که به درخواست مستقیم گواردیولا از دورتموند به من سیتی ملحق شد، مورد توجه بایرن نیز قرار گرفته بود.

 

 

1129636

 

 

 

 

ژرمن ها بازیکنان جوان زیادی هم دارند که می‌توانند آینده این تیم را تضمین کنند. بازیکنانی مثل لروی سانه و کیمیچ می توانند روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنند. اگر آنها نتوانستند فاتح یورو 2016 شوند، دلیل بر ضعف فنی بازیکنان نیست بلکه این قاعده فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوی و گاهی می‌بازی. شکل بازی آنها زیبا و راضی کننده است".

 

خاوی مارتینز در مورد مصدومیت‌های گاه و بیگاه و از دست دادن یورو 2016 گفت: از اینکه نتوانسم اسپانیا را همراهی کنم خیلی ناراحتم. واقعا علاقه داشتم تا در فرانسه بازی کنم. اما در آلمان مصدوم شدم و نتوانستم به این رقابت‌ها برسم. البته نکته مثبت این بود که تابستان بلندی پیش روی من بود و من توانستم خودم را آماده فصل جدید فوتبال کنم.

 

دیدگاه‌ها