کد خبر : 1344538 | 06 مرداد 1395 ساعت 19:44 | 104.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی پرگل پرسپولیس با هت‌تریک طارمی

دیدار پرسپولیس مقابل شاهین جم با تساوی پرگل و هتریک مهدی طارمی همراه بود.

تساوی پرگل پرسپولیس با هت‌تریک طارمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد به یک تساوی پر گل با تیم شاهین پارس جنوبی دست یافت. این بازی دوستانه با  نتیجه 3 بر 3 خاتمه یافت که هر سه گل پرسپولیس را مهدی طارمی به ثمر رساند. در این دیدار برانکو بیشتر بازیکنان جوان خود را بازی داد تا در روزهای حساس لیگ بتواند از وجود آن‌ها بهره ببرد.

 

 

حواشی این دیدار به شرح زیر روی داد:
* در میانه میدان و در دقایق ابتدایی نیمه دوم گولچ مدافع استرالیایی پرسپولیس دچار مصدومیت جزیی شد و زمین بازی را ترک کرد.
* پارس جم که در هفته گذشته با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و پس از چرخش بسیار برای جذب سرمربی با مهدی تارتار به توافق رسید در بازی امروزشان مقابل پرسپولیس سعی کردند که عملکرد خوبی داشته باشند. مدیرعامل پارس جم جنوبی که روزهای سختی را در هفته گذشته داشت برای اطمینان خاطرش هم از جذب بازیکن و هم به دست گرفتن هدایت تارتار در این بازی حاضر شد.
* اگرچه این بازی دوستانه و تدارکاتی است اما 50 نفر از هواداران بوشهری در این دیدار حاضر شدند و به تشویق تیمشان پرداخته‌اند.

 

1129650


* عملکرد ضعیف مدافع اوکراینی در بازی امروز نظر کادرفنی و حتی خبرنگاران و هواداران را به خود جلب کرده است.
* برانکو در گوشه‌ای از زمین با الکساندر لوبانوف به گفت‌وگو پرداخت گرچه مشخص نبود صحبت‌های بین آنها بر سر ماندن یا رفتن او یا چیز دیگری است.
در دقیقه 89 داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت، که مهدی طارمی پشت توپ قرار گرفت و با به ثمر رساندن سومین گل هتریک کرد. ضمن اینکه در دقایق انتهای بازی یکی از بازیکنان پارس جم با نیمکت پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد، که خیلی زود ماجرا تمام شد.

دیدگاه‌ها