کد خبر : 1344549 | 06 مرداد 1395 ساعت 21:12 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاستا: چلسی نباید نتایج سال قبل را تکرار کند

دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی تاکید کرد که انتظارات هواداران چلسی از آنها بالا رفته است و آنها هرگز نباید نتایج ضعیف فصل گذشته را تکرار کنند.

کاستا: چلسی نباید نتایج سال قبل را تکرار کند

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا در این رابطه گفت: ما محکوم به گرفتن نتایج بهترین در این فصل هستیم. چلسی باشگاه بزرگی است و رتبه دهم هرگز زیبنده این باشگاه و طرفداران آن نیست.

 

چلسی در حال حاضر برای انجام اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه در آمریکا به سر می‌برد. کاستا در مورد شرایط فعلی تیم چلسی گفت: فکر می کنم برگزاری این ارد‌وها خیلی به ما کمک می‌کند. در چنین شرایطی ما خواسته‌های سرمربی را درک می‌کنیم و فضای پیشرفت در اینجا بسیار برای ما مساعد است.

 

 

1129683

 

 

مهاجم 27 ساله تیم اسپانیا در مورد کونته گفت: اهداف و خواسته‌های او از ما بسیار واضح است. او هیجان زیادی را به تیم منتقل می‌کند و به نظرم کونته بهترین گزینه برای هدایت چلسی به شمار می آید. تمرینات ما بسیار دشوار است و من امیدوارم فرصت استراحت نیز داشته باشیم.

 

کاستا در انتها گفت: ما مجبور هستیبم تا با تمام وجود تمرین کنیم تا با شرابط مربی جدید کنار بیاییم. گذاراندن یک پیش فصل می‌تواند ضامن موفقیت یک تیبم در طول سال باشد و من امیدوارم تاثیرات مثبت این اردو در طول سال جاری مشخص شود.

دیدگاه‌ها