کد خبر : 1344551 | 06 مرداد 1395 ساعت 16:30 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس خبری هافبک تازه‌ وارد بارسلونا

گومس: بارسلونا بیشتر به فلسفه من شبیه بود

آندره گومس، خرید جدید بارسلونا اذعان داشت که بارسلونا بیشتر با درک او از فوتبال همخوانی دارد و به همین دلیل وی بارسا را به جای رئال مادرید انتخاب کرده است.

گومس: بارسلونا بیشتر به فلسفه من شبیه بود

به گزارش "ورزش سه"، گومس در اولین مصاحبه بعد از پیوستن به بارسلونا گفت: "خیلی خوشحالم که به بارسلونا پیوستم. حضور در اینجا را در رویاهای خودم می‌دیدم و حالا تصوراتم به حیقیت تبدیل شده است".

 

هافبک سابق والنسیا که در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود در این خصوص گفت: "شخصا تصمیم گرفتم تا به جای رئال مادرید به بارسا ملحق شوم. زیرا فکر می‌کنم نوع بازی و فلسقفه فوتبالی این تیم بیشتر با من و شخصیتم سازگار است".

 

گومس ادامه داد: "احساس می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم و از پوشیدن پیراهن بارسا به خودم افتخار می‌کنم. هافبک‌های بزرگی در بارسلونا بازی می‌کنند و من باید خودم را با آنها تطبیق بدهم. من هنوز تنها 23 سال دارم و سعی می‌کنم روز به روز در کنار بازیکنان دیگر پیشرفت کنم".

 

 

1129685

 

 

آندره گومس افزود: "مهم‌ترین نکته برای من، تمایل شخص لوییس انریکه به جذب من بود. در هر پستی او بخواهد بازی می‌کنم و سعی خواهم کرد از بازی کردن در این تیم لذت ببرم. رقابت برای بازی کردن در تیم خیلی مهم نیست. به همه هم‌تیمی‌هایم احترام می‌گذارم و امیدوارم این احترام متقابل و دوطرفه باشد".

 

گومس همچنین در مورد همبازی شدن با مسی و مقایسه او با کریس رونالدو گفت: "بسیار خوشحالم که با مسی و اینیستا همبازی شده‌ام. مسی و رونالدو هر دو از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند و هرکدام توانایی‌های منحصر به فردی دارند. برای من خوشحال کننده‌ترین اتفاق، همبازی شدن با لیونل مسی در ترکیب بارسلوناست".

دیدگاه‌ها