کد خبر : 1344557 | 06 مرداد 1395 ساعت 22:22 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای فولاد خوزستان

محرومیت ایوب والی بخشیده می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان از بخشیده شدن محرومیت «ایوب والی» کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان خبر داد.

محرومیت ایوب والی بخشیده می‌شود

به گزارش "ورزش سه" از مهر، عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: «ایوب والی» کاپیتان خوش اخلاق و بدون حاشیه تیم فوتبال فولاد خوزستان حدود دو سال پیش به صورت ناخواسته از موادی استفاده کرد که در آزمایش های صورت گرفته به جرم دوپینگ، دو سال از حضور در میادین محروم شد.

 

وی افزود: در این مدت تلاش های فراواتی صورت گرفت تا این بازیکن با بخشش تخفیف در محرومیت مواجه شود ولی این امر کارساز نشد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان عنوان کرد: برای حضور والی در لیگ فصل نیز تلاش هایی صورت گرفت ولی باز هم نتیجه بخش نبود و او در هفته نخست لیگ برتر فصل جاری موفق به همراهی تیمش نشد.

طالقانی ادامه داد: امروز با تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه صحبت هایی انجام دادیم و ایشان قول داد محدومیت والی برای بازی آینده فولاد از سوی کمیته استیناف بخشیده شود و وی هفته آینده تیمش را همراهی کند.

 

وی بیان کرد: این امر به اطلاع مسئولان باشگاه فولاد خوزستان رسیده است که می توانند در بازی آینده از کاپیتان خود استفاده کنند.

با سپری شدن حدود ۲۰ ماه از محرومیت ۲۴ ماهه‎ ایوب والی بازیکن تیم فولاد خوزستان که در پی استفاده غیرعمد از داروهای گروه استروئیدی رخ داده بود، پرونده تجدیدنظر این بازیکن در فدراسیون فوتبال ایران به جریان افتاده و درخواست بخشش وی برای فدراسیون بین‎المللی فوتبال (فیفا) ارسال شده است.

 

ایوب والی همه مدارک لازم در رابطه با اثبات غیرعمد بودن این اتفاق را به مسئولان فدراسیون فوتبال کشور ارائه کرده و این فدراسیون نیز گزارش تفصیلی از ماجرا را تهیه و برای فیفا ارسال داشته است تا در صورت چراغ سبز فیفا نسبت به بخشش محرومیت این بازیکن اقدام شود.

 

گروهی از هواداران تیم فولاد خوزستان در جریان سفر اخیر مهدی تاج به اهواز با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند و خواستار همکاری این فدراسیون برای بخشش والی شدند. مهدی تاج نیز قول هرگونه همکاری را داده و در همین راستا نامه‎نگاری لازم با فیفا انجام شده است.

دیدگاه‌ها