کد خبر : 1344567 | 06 مرداد 1395 ساعت 23:12 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم با پاس گل برابر سپاهان موثر بودم

کفشگری: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس در اولین بازی‌اش با پیراهن پدیده موفق شد پایه‌گذار گل پیروزی‌بخش این تیم برابر سپاهان باشد.

کفشگری: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری که در این فصل راهی پدیده شده در دیدار برابر سپاهان موفق شد پاس گل تیمش را مهیا کند و این تیم را مقابل سپاهان به 3 امتیاز با ارزش برساند. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد شرایطش در تیم جدید صحبت کرد.


کفشگری در مورد دیدار با سپاهان گفت: دیدار اول به هر حال سخت است خصوصا که مقابل تیمی مدعی قرار گرفته بودیم. اما ما با برنامه در زمین حاضر شدیم و توانستیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.


وی در مورد پاس گلی که منجر به پیروزی این تیم شد نیز گفت: انگیزه‌های زیادی داشتم تا خاطره تلخ در فصل گذشته مقابل این تیم را جبران کنم. خیلی خوشحالم که در تیمم موثر واقع شدم و توانستم در این پیروزی نقشی داشته باشم.  


کفشگری در پاسخ به این سوال که او انگیزه‌هایش در مقابل پرسپولیس در فصل جدید چگونه خواهد بود گفت: حتی فکر کردن به این مسائل نیز برایم سخت است و نمی‌دانم چطور باید در آن بازی حاضر باشم. به هر حال این تیم را از ته قلبم دوست دارم و از ته دل برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در هفته چهارم بهترین بازی خودم را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارم. بازیکنان پرسپولیس به غیرت شهره هستند و می‌خواهم در این بازی با تمام وجود بازی کنم. بازیکنان مکتب پرسپولیس همیشه با شهامت و  غیرت بازی می‌کنند و من نیز برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنم و نمی‌خواهم حرف و حدیثی درباره آن به وجود آید.


وی شرایط پدیده نیز گفت: شرایط فوق‌العاده‌ای داریم، بازیکنان جوانی داریم که در هفته اول دست به کار بزرگی زدند و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم و به همین دلیل به نتیجه گرفتن با پدیده امیدوارم. ما در هفته اول کار بزرگی ا نجام دادیم و با توجه به شرایط بدنی که داشتیم مقابل مدعی جام نتیجه خوبی بگیریم تیمی که در هفته‌های اول نتیجه بگیرد می‌تواند روند خوبی داشته باشید و اکنون با بازیکنان جوانی که داریم به آینده امیدواریم.


او در مورد ممنوع‌المصاحبه شدنش اینطور توضیح داد: به هر حال حواشی‌ای به وجود آمده بود که باعث شد مسئولین تیم اینگونه تصمیم بگیرند. حضورم و تمرکزم روی پرسپولیس باعث حرف‌وحدیث‌هایی شده بود که مسئولین این تصمیم را گرفته بودند اما اکنون تمام تمرکزم روی پدیده است.


هافبک دفاعی باتجربه پدیده در پایان درباره نتیجه پرسپولیس برابر سایپا گفت: وقتی بازی تیم‌مان تمام شد و به رختکن رفتیم ابتدا به دنبال نتیجه پرسپولیس بودم و این مساله هم تعجب همه را در پی داشت. فکر کنم دقیقه 80 بود که متوجه شدم پرسپولیس یک ـ صفر  جلو است و با حرص و جوش زیاد نتیجه را پیگیری کردم و خوشحالم این تیم در اولین گام به 3 امتیاز رسید و مسلما قهرمانی برازنده آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها