کد خبر : 1344574 | 06 مرداد 1395 ساعت 23:37 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

ته‌وز: کونته از من خواست به چلسی بروم

کارلوس ته‌وز، ستاره بوکا جونیورز، فاش کرد که آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، برای متقاعد کردن او برای حضور در استمفوردبریج، با او تماس گرفته است.

ته‌وز: کونته از من خواست به چلسی بروم

به گزارش "ورزش سه"، کونته که در یوونتوس با ته‌وز کار کرده بود، قصد داشت برای تقویت خط حمله آبی های لندن، این ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد اما ته‌وز اعلام کرد که ترجیح می دهد دوران حرفه ای اش را در کشورش ادامه بدهد.


او به خبرنگاران گفت:" من در حال رانندگی بودم و همه خانواده ام حضور داشتند که او زنگ زد. دیوانه کننده بود. او گفت که به یک مهاجم نیاز دارد و سوال کرد که دوست دارم برای چلسی بازی کنم یا نه.

 

1073019

 

 

او گفت که بیا پیش ما، بیاد با هم مبارزه کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم. ما به یک لیدر مانند تو نیاز داریم اما به او گفتم نمی توانم بوکا را به این شکل ترک کنم.


درست است. من به بازنشستگی فکر کردم. من در فرم بدی قرار داشتم و به همین دلیل به جدایی فکر کردم. دو روز بعد از حذف از کوپا لیبرتادورس، دوباره تمریناتم را شروع کردم و فکر کردم که ضربه ناشی از آن اتفاق تمام شده است. اما این اتفاق رخ نداد. خیلی ناراحت شدم و انگیزه نداشتم. نمی خواستم اینجا باشم و از سرمربی خواستم که از باشگاه بروم."

 

دیدگاه‌ها