کد خبر : 1344606 | 07 مرداد 1395 ساعت 10:55 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: می‌خواهم به اوج برگردم

ادن هازارد، ستاره چلسی مدعی شد که این فصل دوباره به فرم خوب خود که بازخواهد گشت.

هازارد: می‌خواهم به اوج برگردم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد فصل 15-2014 عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست به همراه چلسی قهرمان لیگ برتر شده و عنوان بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کند. با این حال فصل گذشته کاملا برعکس این روند بود و هازارد نتوانست درخششی برای آبی ها داشته باشد. حال او مدعی شد که این فصل بار دیگر می‌تواند خاطرات خوب سال 2015 را برای هواداران چلسی رقم بزند.


او گفت:" می‌خواهم بهترین باشم، مثل دو سال پیش. می‌خواهم همان عنوان (بهترین بازیکن لیگ) را دوباره کسب کنم. باید به همه نشان دهیم که ما چلسی هستیم، ما بازیکنان بزرگی هستیم، ما تیم بزرگی هستیم. فصل گذشته در جایگاه خوبی لیگ را به پایان نرساندیم. باید آن را فراموش کرد. می‌خواهیم در لیگ برتر بهتر کار کرده و قهرمان شویم. باید اینطور شود. این فصل بسیار مهم است و من آماده ام."

 

1089235

 


هازارد ادامه داد:" فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشتم. شاید به خاطر اینکه خسته بودم. اینکه حالا به عقب نگاه کنم و بگویم خسته بودم کار ساده ای است. فصل گذشته خیلی سخت بود. من مصدوم بودم، نه مصدوم شدید ولی مصدومیتی هم نبود که بتوان راحت با آن بازی کرد، مخصوصا در انگلیس که بازی ها بسیار دشوار است. حالا همه چیز تمام شده است. پس چنین فصلی، در چلسی ماندم. نمی‌خواهم اینطور داستانم در این تیم به پایان برسد."

دیدگاه‌ها