کد خبر : 1344615 | 07 مرداد 1395 ساعت 11:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو: امری با بازیکنان صمیمی‌تر از بلان است

رابیو، هافبک فرانسوی پاریسن‌ژرمن اذعان داشت که اونای امری سرمربی جدید این تیم توانسته رابطه خوبی با بازیکنان ایجاد کند و او از طرفداران امری محسوب می‌شود.

رابیو: امری با بازیکنان صمیمی‌تر از بلان است

به گزارش "ورزش سه"، رابیو در مورد تفاوت رفتار لوران بلان و اونای امری گفت: "در رفتار بلان نظم و دیسیپلین خاصی دیده می‌شد و او معمولا فقط به هدف تیم فکر می‌کرد اما امری به بازیکنان تیم نزدیک‌تر است و این موضوع برای ما خوشایند است".

 

 

1129751

 

رابیو افزود: "اونای امری بعد از تمرینمات نظر ما را در مورد نوع تمرین می‌پرسد و این نوع روابط برای ما بسیار خوشحال کننده است و فضای بهتری نسبت به گذشته را تجربه می‌کنیم".

رابیو ادامه داد: "به نظر نه تنها در فوتبال، بلکه در تمامی ورزش‌ها داشتن چنین روابطی لازم است. این موضوع به بازیکنان انگیزه مضاعفی می‌بخشد. ارتباطات خوب بین اعضا، از مهم ترین نکات یک کار گروهی به شمار می‌آید".

 

 

1129752

 

رابیو در مورد شرایط خودش گفت: "از وقتی به اینجا آمده‌ام، احساس می‌کنم هر جلسه تمرینی بهتر شده‌ام. بعد از مصدومیتی که داشتم و باعث شد یورو را از دست بدهم، دارم سخت تلاش می کنم تا دوباره به تمرینات بازگردم. احساس می‌کنم که زیر نظر امری همه بازیکنان حس خوبی دارند و روز به روز پیشرفت خواهند کرد".

دیدگاه‌ها