کد خبر : 1344620 | 07 مرداد 1395 ساعت 12:05 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلابا: کار با آنچلوتی به ما احساس قدرت می‌دهد

دیوید آلابا، مدافع مستحکم بایرن مونیخ معتقد است که کار کردن با کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید و ایتالیایی بایرن به آنها احساس قدرت فراوانی می‌بخشد.

آلابا: کار با آنچلوتی به ما احساس قدرت می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آلابا در مورد کار کردن با آنچلوتی گفت: "کارلتو شخصیت بسیار جذابی دارد. حواس او به همه بازیکنان است. وی با تک‌تک بازیکنان رابطه مثبتی برقرار می‌کند و تمام افراد، از ستارگان جوان تا بازیکنان بزرگ را زیر نظر دارد.

 

من فکر می‌کنم که او سابقه درخشانی در مورد استفاده از بازیکنان جوان دارد و این موضوع میتواند برای بایرن بسیار خوشایند باشد. با این تفاسیر، من آنچلوتی را گزینه بسیار مناسبی برای هدایت بایرن می‌دانم".

 

آلابا در مورد نوع روابط سرمربی 57 ساله ایتالیایی با بازیکنان گفت: "کارلتو خیلی با بازیکنان در ارتباط است و با آنها صحبت می‌کند. نه تنها در تمرینات، بلکه به صورت جداگانه با اعضای تیم در ارتباط است.

 

 

1129754

 

آنچلوتی همه نکات را به ما به طور مفصل توضیح می‌دهد و بعد از ما می‌خواهد که به او بگوییم که آیا وظایف خود را به درستی درک کرده ایم یا خیر. این موضوع خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا هر روز پیشرفت عمده‌ای در روابط تیمی داشته باشیم".

 

مدافع جوان و اتریشی باواریایی‌ها افزود: "آنچلوتی بسیار به کارش علاقمند است و من معتقدم همین علاقه و جاه طلبی باعث شده تا او کارنامه بسیار مثبتی در دوران مربیگری از خود به جای بگذارد. برای موفقیت، کارلتو هرروز تلاش می‌کند و احساس می‌کنم می‌توان با او به موفقیت‌های زیادی رسید. اعتماد متقابلی بین ما وجود دارد و همین نکته از رموز اصلی موفقیت به شمار می‌آید.

 

احساس می‌کنم کمی در امور دفاعی باید پیشرفت کنیم. پرواضح است که در حمله ما یکی از قدرتمند ترین تیم‌های اروپا هستیم اما باید بین همه خطوط توازن وجود داشته باشد".

دیدگاه‌ها