کد خبر : 1344622 | 07 مرداد 1395 ساعت 12:10 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

شانس های مدال ایران در ریو - 1

سوریان و طلای هشت؛ تو لیاقتش را داری

هرجا سخن از مدال در المپیک است نام رشته هایی چون کشتی،وزنه برداری و تکواندو می درخشد.اینجاست که باید رجوع کنیم به گوش شکسته ها،هوگو به تن داران و وزنه بردارها.

سوریان و طلای هشت؛ تو لیاقتش را داری

به گزارش "ورزش سه"، از پرافتخارترین ورزشکار ایران با هفت مدال طلای جهان و المپیک شروع می کنیم که از حالا به نتظر آغاز مسابقات اوییم.


حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های المپیک 2016 برزیل است.این بچه ی شهر ری تهران را بایستی سردار مدال کاروان ایران  نامید. یک مدال طلای المپیک، 6 مدال طلای جهانی،دو دوره قهرمانی در رقابت های جام جهانی ،دو طلای قهرمانی آسیا،یک طلای قهرمانی جوانان جهان،و یک طلا و نقره جوانان آسیا حاصل رقابت او در چندین سال حضورش بر روی تشک کشتی است.


این را باید در نظر داشته باشیم که لقب بهترین برای حمید از سوی الکساندر کارلین،کشتی گیر افسانه ای روس به وی اعطا شده است.ریزه کاری ها و کمرگیری های بی نقص این کشتی گیر هر حریفی را مبهوت سرعت و تکنیک خویش می کند.


با وجود این که حمید در جریان کسب سهمیه ی المپیک دل مردم ایران را به لرزه در آورد اما بازگشت او به خود خویشتن در استامبول،جامعه ی ورزش ایران را غرق در شادی کرد.این بار نیز سوریان حریفان روس،آذربایجان و ژاپن را پیش روی خود دارد و سالن  کشتی ریو بی صبرانه منتظر دیدار این کشتی گیران است تا تماشاگران شاهد باشند حمید باری دیگر دلاوری خواهد کرد.حمید سوریان دردانه ی محمد بنا می رود تا کلکسیون افتخارات خویش را در ریو کامل کند.

دیدگاه‌ها