کد خبر : 1344686 | 07 مرداد 1395 ساعت 18:13 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مقدید به اولین‌مدال اسکی‌چمن جهان‌جوانان رسید

نوید مقدید نخستین مدال اسکی ایران را در رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان به دست آورد.

مقدید به اولین‌مدال اسکی‌چمن جهان‌جوانان رسید

به گزارش "ورزش سه" از فارس، در ادامه رقابت های جام جهانی اسکی چمن جوانان و در روز سوم این رقابتها امروز اسکی بازان کشورهای مختلف جهان در دو بخش دختران و پسران به مصاف هم رفتند.

 

در پایان رقابت‌های روز سوم مارپیچ بزرگ، نوید مقدید که در مانش اول چهارم شده بود با عملکرد خوب خود در مانش دوم توانست عنوان سوم و مدال برنز این رقابت‌ها را بدست بیاورد.

نوید مقدید در شرایطی به مدال برنز دست پیدا کرد که بسیاری از اسکی بازان از کشورهای مطرح و صاحب نام اروپا موفق به عبور از خط پایان نشدند.

 

در این رقابت‌ها مارسل نپ از آلمان به مدال طلا و داوید ساویان از ایتالیا به نشان نقره دست یافتند.

در بخش زنان نیز رقابت‌ها با حضور سه ورزشکاری که در مانش اول موفق به عبور از خط پایان شده بودند پیگیری شد. اما تأیید نتیجه نهایی رقابت‌های مارپیچ بانوان منوط به تصمیم هیات ژوری مسابقات است.

 

همچنین در مانش اول رقابت های مارپیچ بزرگ جام جهانی اسکی چمن جوانان، چند ورزشکار دختر و پسر دچار حادثه شدند که حضور به موقع نیروهای امدادی مانع از بروز اتفاقات ناگوار شد.


استقبال خوب تماشاگران نیز از جمله نکات قابل توجه مسابقات امروز بود. مسابقات امروز و فردا از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.


حضور چندین نیروی حفاظت، با لباس های خاص مشکی رنگ که نقش حفاظت فیزیکی رقابت ها را به عهده دارند، موجب ترس و وحشت شرکت کنندگان خارجی شده و جالب اینکه این نیروهای فیزیکی نه از سوی فدراسیون اسکی و نه وزارت ورزش برای این رقابت ها انتخاب شده اند.


حضور عیسی ساوه شمشکی رییس سابق فدراسیون اسکی که اتفاقا حضور فعالی نیز در پیست دارد، از نکات جالب توجه بود ضمن اینکه سعادتمندی سرپرست سابق فدراسیون نیز امروز در پیست حضور داشت.


همچنین در چند بنر نصب شده در پیست انتخاب عبدی افتخاری به عنوان رییس جدید فدراسیون اسکی به وی تبریک گفته شده است.

دیدگاه‌ها