کد خبر : 1344691 | 07 مرداد 1395 ساعت 18:25 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

باید باهوش‌تر از این باشیم

کوروشی:بازی‌مقابل‌هواداران‌پرسپولیس‌سخت‌است

سیامک کوروشی مدافع جدید تیم سایپا در بازی مقابل پرسپولیس اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام داد.

کوروشی:بازی‌مقابل‌هواداران‌پرسپولیس‌سخت‌است

به گزارش"ورزش‌سه"، تیم فوتبال سایپا در اولین گام خود در لیگ شانزدهم علیرغم بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام داد، روی یک کرنر و یک غفلت، دروازه خود را باز شده دیدند. سیامک کوروشی یکی از بازیکنان جدید این تیم درقلب خط دفاعی این تیم است که در این بازی نود دقیقه به میدان رفت. این بازیکن بعد از اولین بازی این تیم در مورد این بازی می‌گوید.

 

باید باهوش تر از این باشیم
بازی مقابل پرسپولیس بازی اول لیگ بود و چون تیم‌ها تازه از تمرینات بدنسازی بیرون آمده‌ بودند، شرایط بدنی بازیکنان ایده‌آل نبود و بازیکنان در زمین سنگین بودند. ضمن اینکه ورزشگاه تختی هم کیفیت مناسبی برای بازی روی زمین ندارد. اما به هرحال ما باید باهوش‌تر از این باشیم و در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را جمع آوردی کنیم.

 

خوشحال شدم دوستانم را دیدم
خوب خوشحال بودم از اینکه بعد یک مدت طولانی دوباره دوستان قدیمی خودم را می‌دیدم و چون سال قبل با هم بودیم شناخت خوبی از آن‌ها داشتم.

 

روی یک غفلت گل خوردیم
گل کمال روی یک غفلت از سوی تیم ما به ثمر رسید. اگر مستحق برد نبودیم حداقل مستحق باخت هم نبودیم، چون واقعا تیم خوبی بودیم و در طول بازی خوب بازی کردیم. هر تیمی در فوتبال بتواند از فرصت‌هاش خوب استفاده کند می تواند برنده بازی باشد، که پرسپولیس هم در این بازی به خوبی از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

 

نیمه اول دفاعی بودیم ولی نیمه دوم هجومی بازی کردیم
وقتی یک تیمی در ورزشگاه کوچکی مثل تختی برابر تیم پرسپولیس و هوادارانش قرار می گیرد، هجمه هواداران این تیم به روی تیم مقابل فشار می‌آورد. خط دفاعی ما هم برای اولین بار بود که در کنار هم قرار می‌گرفت. باید کمی به ما حق بدهید، البته شاید در نیمه اول دفاعی بودیم ولی در نیمه دوم تیم ما دفاعی نبود و برای گل زده به جلو آمدیم.

 

جوانان آینده داری در تیم داریم
با اکثر بازیکنان جدید در تیم ملی ارتش‌ها هم تیمی بودم و از آن‌ها شناخت خوبی دارم. ضمن اینکه اکثرآن‌ها دوستانم هستند. بازیکن خوبی را در این فصل داریم، ضمن اینکه در بین آن‌ها جوان‌های آینده داری وجود دارند که آینده روشنی در پیش دارند.

دیدگاه‌ها