کد خبر : 1344718 | 07 مرداد 1395 ساعت 20:26 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین: ثابت می کنم ارزش این انتقال را داشتم

گونسالو ایگواین، مهاجم جدید یوونتوس، اعلام کرد که قصد دارد ثابت کند ارزش مبلغ 90 میلیون یورویی که برای خریدش پرداخت شده را دارد.

ایگواین: ثابت می کنم ارزش این انتقال را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش آرژانتینی که با قراردادی 5 ساله به یوونتوس پیوست، به سومین بازیکن گران قیمت تاریخ تبدیل شد. او فصل گذشته با به ثمر رساندن 36 گل در سری A، رکورد 66 ساله گونار نوردال را شکست و کمک کرد تا ناپولی پشت سر یوونتوس، در رتبه دوم قرار بگیرد. او اکنون آماده است تا به تیم جدیدش نشان بدهد که ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

 

او به خبرنگاران گفت:" در زندگی، شما تصمیماتی می گیرید که فکر می کنید برای تان بهترین است. من با انتخاب یوونتوس، چنین مسیری را طی کردم. واضح است که تصمیم آسانی نبود. روزهای طولانی با خانواده و دوستانم صحبت کردم. یوونتوس باشگاه مهمی در سطح دنیاست. یکی از دلایلی که این باشگاه را انتخاب کردم، وجود ذهنیت فوق العاده در این باشگاه است.

 

 

1129851

 

یوونتوس تیم فوق العاده ای است. آنها ذهنیت پیروزی دارند و پروژه فوق العاده ای در این باشگاه است. اکنون باید ارزش هایم را نشان بدهم و امیدارم فصل فوق العاده ای داشته باشم."


جدایی ایگواین ای ناپولی واکنش های شدیدی از سوی هواداران این تیم به همراه داشت اما او ادعا کرد که آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را به چنین انتقالی ترغیب کرد:" رابطه من با او هرگز خوب نبود زیرا شیوه تفکر او مثل من نبود. من این انتخاب را کردم زیرا او من را ترغیب به این کار کرد. اکنون خیلی خوشحالم که اینجا هستم و از باشگاه یوونتوس به خاطر تلاش فوق العاده شان برای به خدمت گرفتن من تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها