کد خبر : 1344722 | 07 مرداد 1395 ساعت 20:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

طفره رفتن کونته از صحبت در مورد انتقال ته‌وز

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، از صحبت کردن در مورد ادعای کارلوس ته وز در مورد تلاش او برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی خودداری کرد.

طفره رفتن کونته از صحبت در مورد انتقال ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، ته‌وز به تازگی ادعا کرد که کونته از او خواسته تا بوکا جونیورز را به مقصد استمفوردبریج ترک کند تا بعد از همکاری در یوونتوس، بار دیگر با هم کار کنند. اما کونته ترجیح داد به جای صحبت در مورد این موضوع، تنها از شاگرد سابقش تعریف کرد.


او گفت:" من کارلوس را بسیار تحسین می کنم؛ هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک انسان. اما می دانم که اکنون او بازیکن بوکاجونیورز است و تلاش زیادی کرد تا به آرژانتین برگردد و برای او و خانواده اش بهترین ها را آرزومی کنم."

 

 

1040468

 

در دیدار بامداد امروز چلسی مقابل لیورپول در چمپیونزکاپ، سسک فابرگاس به دلیل تکل خشن روی پای راگنار کلاوان، اخراج شد. کونته فاش کرد که این ستاره اسپانیایی برای عذرخواهی از بازیکن حریف، به رختکن لیورپول رفت و خود این مربی ایتالیایی هم به دلیل این اتفاق عذرخواهی کرد.


" من به خاطر این اتفاق متاسفم و همین طور خود فابرگاس. من برای سسک و بازیکن لیورپول ناراحت هستم. می دانم که فابرگاس پسر خوبی است و از آن دست بازیکنانی نیست که زیاد چنین شرایطی را رقم بزنند."

 

دیدگاه‌ها