کد خبر : 1344749 | 08 مرداد 1395 ساعت 09:01 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپن را می بریم و صعود می کنیم

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران پس از قبول دومین شکست تیمش برابر تیم کره صاحب قدر در آسیا، گفت: این شکست ارزش هایمان را کم نمی کند.

ژاپن را می بریم و صعود می کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال جوانان ایران پس از متحمل شدن دومین شکست شاگردانش در رقابتهای قهرمانی آسیای اردن و انتخابی مسابقات جهانی گفت: در بازی برابر کره جنوبی بچه ها واقعا خوب بودند اگر موقعیت هایی که داشتیم را گل می زدیم برنده از زمین خارج می شدیم اما در ضربات آخر کمی اشتباه داشتیم و خوب کار نکردیم . 

 

وی ادامه داد: تیم کره از تیم های صاحب سبک در آسیا است و در این مسابقات هم بسیار پرقدرت ظاهر شده است به نظرم با این شرایط بچه ها در این بازی خیلی خوب کار کردند و در دفاع خوب بودند و فاصله گل ها را کم کردند و با این فاصله کم نتیجه را واگذار کردند. 

 

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران تاکید کرد: ما تنها نقطه ضعف مان در ضربات آخر بود که نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کرده و گل کنیم. این باخت هیچی از ارزش های تیم ما کم نمی کند. ما تنها فکر و برنامه مان روی بازی با ژاپن است اگر بتوانیم این تیم را با اختلاف حداقل ۶ گل ببریم با تفاضل گل می توانیم به دور بعد صعود کنیم. 

 

وی با اشاره به برد ژاپن برابر عراق و شکست این تیم مقابل کره گفت: قطعا این اتفاق می افتد و ما جمعه شب برابر تیم ژاپن با اختلاف بازی را برده و به جمع چهار تیم صعود می کنیم. به نظرم بچه های تیم در بازی با کره به شرایط خوب قبل خود برگشتند و امیدواریم با همین روحیه بتوانند بازی خوبی ارائه دهند. 

 

صادقی در خصوص اعتراض سرپرست تیم و اخراج وی از زمین مسابقه در بازی برابر عراق گفت: من در مورد داوری آن بازی حرفی ندارم فقط می توانم بگویم بسیار بد بود. در حال حاضر در هر بازی چهار نفر به غیر از بازیکنان به عنوان کادر فنی می توانند روی نیمکت بازی بشینند . روز بازی با عراق تصمیم گرفتیم تا آقای حیدرپور سرپرست تیم روی نیمکت نباشند و از شعبان پور خواستیم تا به ما در بحث فنی کمک بدهد. 

 

وی ادامه داد: داوری مسابقه بد بود و حیدرپور در بین تماشاچیان مرتبا به این مسئله اعتراض می کرد که در نهایت از سوی داور بازی اخراج شد. اعلام شده که جریمه ایشون دو هزار دلار بوده و اینکه تا دو جلسه تیم را در روی نیمکت نمی تواند همراهی کند و باید دید آیا برای اخراج از روی نیمکت تماشاچی هم تصمیمی می گیرند یا نه . 

 

سرمربی تیم جوانان در مورد آسیب دیدگی بازیکنان هم گفت: در حال حاضری یکی دو نفر از اعضای تیم آسیب دیده اند اما مسئله جدی نیست و با استراحت به بازی ژاپن می رسند. 

 

پانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی از اول تا یازدهم مردادماه در اردن برگزار می شود. تیم ایران پس از صعود به عنوان سرگروه در دور اول در مرحله دوم با تیم های کره جنوبی، ژاپن و عراق هم گروه است. هندبالیست های جوان ایران هر دو بازی اول خود را به رقبا واگذار کرده اند و برای صعود به جمع چهار تیم اول باید جمعه شب برابر تیم ژاپن با اختلاف گل نتیجه را برده تا بتوانند با احتساب گل های زده شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را داشته باشند. 

دیدگاه‌ها