کد خبر : 1344760 | 08 مرداد 1395 ساعت 10:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

روند رو به رشدی را طی کردم

عبدولی: نباید از المپیک بدون مدال بازگردم

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو گفت: من و تمامی ملی‌پوشان اعزامی هم‌قسم شدیم تا با تکیه بر تجربه و تلاش مضاعف با دستی پر از المپیک بازگردیم.

عبدولی: نباید از المپیک بدون مدال بازگردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سعید عبدولی  با بیان اینکه واپسین روزهای اردوی آماده سازی را پشت سر می گذارد اظهار داشت: بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا با نظم و انگیزه زیادی تمرین نمی کردم اما با حضور مجدد محمد بنا در راس تیم ملی، روحیه و انگیزه مضاعفی پیدا کردم و دوباره برای المپیک استارت زدم.

 

وی تصریح کرد: در یک سال اخیر، برنامه ریزی دقیق و جدی برای کسب نتیجه در المپیک ریو تدوین و اجرایی شد که خوشبختانه فرنگی کاران المپیکی نیز با همدلی و همکاری با یکدیگر برای رسیدن به همین هدف تلاش می کنند.

 

فرنگی‌کار المپیکی ایران با اشاره به تجربیاتش از المپیک قبلی گفت: من و اخلاقی و باباجانزاده در المپیک قبلی از کسب مدال محروم ماندیم اما تجربیات زیادی در این ۴ سال کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم در المپیک ریو جبران کنیم. البته شرایط کشتی گرفتن در المپیک بسیار متفاوت و سخت است اما با کمک محمد بنا و کادر فنی باید از پس این میدان مهم و سرنوشت ساز بر آییم.

 

عبدولی آمادگی و انگیزه امروز خود را مدیون زحمات محمد بنا دانست و گفت: یکی از عوامل اصلی من برای حضور مستمر و منظم در اردوهای تیم ملی، نظارت و جدیت محمد بنا بود که همیشه با تشویق و صحبت های خود باعث ایجاد انگیزه در من می شد.

 

ملی پوش وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک در پایان اظهار داشت: به خوبی می دانم که برای مدال آوری در المپیک، علاوه بر حریف باید با داور هم بجنگیم و کشتی بگیرم. در نتیجه سعی خواهم کرد با تمام توان به عشق مردم ایران بجنگم و در آخرین المپیکی که پیش رو دارم با یک مدال خوشرنگ همراه شوم. من باید به هر شکل ممکن ناکامی و اتفاقات تلخ المپیک قبلی را جبران و جای خالی مدال المپیک را در کارنامه عرصه ملی خودم پُر کنم.

دیدگاه‌ها