کد خبر : 1344810 | 08 مرداد 1395 ساعت 14:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهشت: قراردادم 17 میلیون تومان است!

گلایه های بهترین بانوی فوتبالیست ایران

بهترین بازیکن فوتبال بانوان در فصل گذشته نسبت به شرایط موجود در این رشته ابراز نارضایتی می کند.

گلایه های بهترین بانوی فوتبالیست ایران

به گزارش "ورزش سه"، شبنم بهشت در مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران عنوان بهترین بازیکن فوتبال بانوان را به خود اختصاص داد. او نسبت به این مساله خوشحال است و ابراز امیدواری می کند نگاه مسئولان به فوتبال بانوان بهتر شود. گفت و گو با شبنم بهشت را در ادامه می خوانید:


فکر نمی کردم بهترین شوم
هر جایزه‌ای، دارای ویژگی‌های خاص خود است و قطعا یک موفقیت برای شخصی که آن را دریافت می‌کند، دارد. پیش‌بینی نمی‌کردم این جایزه را دریافت کنم اما برایم کسب این افتخار ارزشمند است.


به پدرم قول داده بودم

دلیل اصلی پیشرفتم این است که شانس خوبی داشتم و مربیان برایم دل سوزاندند. سخت‌گیری کردند و باعث شدند که پیشرفت کنم و روز به روز بهتر شوم. خانم امیرشاهی مربی تیم‌ملی کارهای فوق العاده‌ای برای من انجام داد. انگیزه زیادی از خانواده‌ام گرفتم. من به پدرم قول داده بودم که جایزه بهترین بازیکن را دریافت می‌کنم و حالا خوشحالم که به قولم عمل کردم.


13 گل در 23 بازی
من در فصل گذشته حدودا در ٢٢ یا ٢٣ بازی شرکت کردم و توانستم ١٣ گل به ثمر برسانم. در این فصل از آمادگی خوبی برخوردار بودم و توانستم رکورد خوبی را ثبت کنم و بازی‌های درخشانی را انجام دهم.


انگار از سیاره دیگری آمده ایم
رفتارها در فوتبال بانوان ما را اذیت می‌کند. به گونه‌ای رفتار می‌کنند و فاصله‌ای میان فوتبال آقایان و خانمها وجود دارد که انگار ما از یک سیاره دیگری آمده‌ایم. درست است که فوتبال آقایان از اهمیت بیشتری برخوردار است اما نه با این اختلاف که نظاره می‌کنیم. واقعا تبعیض بین آقایان و خانم‌ها بیش از حد است. مهمترین این تبعیض ها مربوط به قراردادها است. گاها قرارداد آقایان بیش از ٢٠ یا ٣٠ برابر ما است و من نمی‌دانم این همه اختلاف چه معنایی دارد و درک نمی‌کنم.


17 میلیون تومان قراردادم است!
قرارداد اخیر من فقط ١٧‌میلیون تومان است. یعنی برای یک‌سال تمرین سخت همراه با آسیب‌دیدگی فقط ١٧‌میلیون تومان دریافت کرده‌ام که دربرابر آقایان رقم عجیبی است. با این حال وضع من نسبت به بقیه بانوان عالی است. بسیاری هستند که اصلا پولی دریافت نکرده و به صورت مجانی بازی می‌کنند؛ یعنی هزینه رفت و آمد و هر چیز دیگری را از جیب می‌پردازند. بچه‌های ما عمدتا انگیزه‌ای ندارند و رغبتی برای انجام بازی پیدا نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها