کد خبر : 1344813 | 08 مرداد 1395 ساعت 14:39 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی دلمان برای هیجان فوتبال تنگ می‌شود

چهار دیداری که تنور لیگ‌های اروپا را گرم می‌کند

یورو 2016 هم تمام شد ولی بسیاری از هواداران فوتبال نتواستند هیجان واقعی را در طول یک ماه برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپا حس کنند. حالا همه چشم به تقویم دوختند تا شروع مسابقات لیگ‌های معتبر اروپایی فرا برسد.

چهار دیداری که تنور لیگ‌های اروپا را گرم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرعه کشی لیگ‌های اروپایی و مشخص شدن تقویم فوتبال اروپا در فصل 2016، 2017 حالا همه هواداران منتظر هستند تا با شروع مسابقات فوتبال در اروپا بار دیگر هیجان به رگ‌های فوتبال در دنیا تزریق شود. در ادامه سعی کردیم با توجه به تقویم فصل جاری لیگ‌های معتبر اروپا، 4 مسابقه حساس که نباید در 4 ماه آینده تماشا آن‌ها را از دست بدهید را با هم مرور کنیم. 


مرداد  (آرسنال- لیورپول)
با توجه به تاریخ شروع مسابقات لیگ‌های اروپایی برای ارائه پیشنهاد در ماه مرداد کار سختی پیش رو نداشتیم. مثل همیشه لیگ برتر انگلیس زودتر از دیگر لیگ‌ها شروع می‌شود، لیگی که با آمدن چهره‌های سرشناس دنیا مربی‌گری قطعا جذاب‌تر از هر سال دیگری توسط هواداران فوتبال دنبال می‌شود. 24 مرداد هفته اول مسابقات، رویارویی آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات لندن یک شروع رویایی برای شروع یک فصل هیجان انگیز محسوب می‌شود. 

 

 

1129939

 


آرسنال آنلاین: با اینکه آرسن ونگر اعلام کرده است که این فصل قرار است حسابی دست به جیب شوند ولی فعلا خبری از خرید نیست که نیست. آرسنال که در خریدایگواین ناکام ماند، برای خط حمله به سراغ ایکاردی و لاکازت رفته است. ونگر و مدیران آرسنال خوب می‌دانند که کاسه صبر هوادارانشان تا لبریز شدن فاصله زیادی ندارد.


لیورپول آنلاین: اوضاع هواداران لیورپول دست کمی از آرسنالی‌ها ندارد. حضور یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول فعلا تنها دلخوشی آن‌ها برای موفقیت در فصل جاری لیگ برتر است.  کلوپ با خریدهایش می‌خواهد همان مسیری که در دورتموند رفته است را در بندرآنفیلد تجربه کند اما آیا کلوپ تفاوت لیگ  پرفشار انگلیس و آلمان را درنظر گرفته است؟


شهریور ( منچستر یونایتد- منچستر سیتی)
دربی شهر منچستر کافیست تا جذاب‌ترین بازی شهریور ماه را بازی دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد بدانیم، حالا به هیجان این مسابقه رویارویی مورینیو و گواردیولا بعد از حدود 3 سال را هم اضافه کنید تا چهارچشمی حواستان جمع باشد بازی 20 شهریور این دو تیم را از دست ندهید.

 

 

1129940

 


منچستریونایتد آنلاین: برای سومین فصل پیاپی مدیران یونایتد بدجور دست به جیب شدند تا قهرمانی‌های از دست رفته را به کمک بریز و بپاش‌هایشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی بدست آورند. منچستری‌ها با مورینیو و خریدهایشان حسابی برای لیگ برتر نقشه کشیده‌اند.


منچسترسیتی آنلاین: هرچند هنوز هم هواداران منچسترسیتی ادعا می‌کنند که گواردیولا بهترین خرید آن‌ها در نقل و انتقالات بوده و با این مربی قطعا رستگار می‌شوند ولی با نگاهی به ترکیب اصلی سیتی‌ها هنوز هم علامت سوال‌هایی باقی مانده است، علامت سوال‌هایی که در ترکیب 4 نفره خط دفاع آن‌ها خلاصه می‌شود.آیا خرید گوندوگان کمی تا قسمتی مصدوم برای گواردیولا و تیمش کافی است؟


مهر (میلان- یوونتوس)
بازار بازی‌های حساس در مهرماه حسابی داغ است ولی برای هواداران فوتبال ایتالیا که در ایران کم هم نیستند، بازی 25 مهر میلان و یوونتوس می‌تواند بهترین خبر باشد. بازی که شاید روی کاغذ و براساس نتایج چند سال اخیر این دوباشگاه حساسیت نداشته باشد ولی تاریخچه این مسابقه و تعداد بالا هواداران این دو تیم در دنیا (به ویژه آسیا) حسابی بازار کری خواندن این مسابقه را داغ نگه داشته است.

 

1129941

 


میلان آنلاین: شاید به جرات بتوان گفت که این روزها هواداران هیچ تیمی در دنیا به اندازه هواداران میلان سرخرده نیستند. تقریبا هیچ نقطه روشنی در کارنامه چند فصل اخیر میلان وجود ندارد که هواداران بتوانند دلشان را به آن خوش کنند، نه جامی، نه پیروزی در دربی شهر میلان، نه  بازیکن ستاره‌ای! میلان با مونتلا به دنبال آرزوهای از دست رفته‌ای می‌گردد که با اینزاگی و سیدورف نتوانست آن‌ها را پیدا کند.


یوونتوس آنلاین: روش کار آلگری در فصل نقل و انتقالات اصلا شباهتی با کونته ندارد. یوونتوس در دو فصل اخیر به خوبی دست به جیب شده است تا ستارگان فوتبال را به تورین بیاورد. خرید پیانیچ و ایگواین تا به امروز، هواداران یوونتوس را برای فصل بعد چمپیونز لیگ امیدوار کرده است.


آبان (بارسلونا- رئال مادرید)
اگر بدانید که 19 آبان قرار است بازی درو رفت ال کلاسیکو برگزار شود دیگر به دنبال هیچ بازی حساس دیگری در این ماه نخواهید بود. هفته دوازدهم لالیگا را باید حساس‌ترین هفته دوازدهم تمام لیگ‌های اروپایی امسال بدانیم. جایی که دو غول فوتبال اروپا برای قهرمانی لیگ اسپانیا با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

 

 

1129942

 

 

رئال مادرید آنلاین: تا به امروز باید رئال مادرید را آرام‌ترین باشگاه بزرگ اروپایی در فصل نقل و انتقالات بدانیم، نه خبری از بمب ترکاندن در است و نه خبر از بازیکن بزرگی که جدی ساز جدایی کوک کند. باید منتظر بمانیم تا به نقشه‌های زیدان پی ببریم، آیا  پرز برای اوبامیانگ تور پهن کرده است؟


بارسلونا آنلاین: بارسایی‌ها به اندازه رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی بیکار ننشسته‌اند، آندره گومز جوان و اومیتیتی جذاب‌ترین خریدهای لوئیز انریکه تا به امروز بوده‌اند، بعید نیست که بارسایی‌ها با همین ترکیب بازیکنان کار خود را در لیگ امسال آغاز کنند.


علیرضا گرانپایه

دیدگاه‌ها