کد خبر : 1344829 | 08 مرداد 1395 ساعت 15:41 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: می‌فهمم چرا مهاجمان به بارسا نمی آیند

بارسلونا این روزها سخت در تلاش است تا یک مهاجم نوک جدید به خدمت بگیرد اما از پیشنهاد بارسا کمتر مهاجمی استقبال می کند.

اینیستا: می‌فهمم چرا مهاجمان به بارسا نمی آیند

به گزارش "ورزش سه"، نولیتو و ویه تو، شاخص ترین بازیکنانی بودند که ترجیح دادند به تیمی دیگر غیر از بارسلونا ملحق شوند(سیتی و سویا)؛ با این حال مدیر ورزشی بارسا وعده داده است که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، بطور حتم یک مهاجم جدید جذب خواهد شد. از باکا، ماریو گومز و حتی فان پرسی به عنوان گزینه های بارسلونا نام برده شده است.

 

 

1110855

 

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا در همین رابطه گفت:" با توجه به سه مهاجم شاخصی که در بارسا حضور دارند(مسی، سوارز و نیمار)، قابل درک است که چرا مهاجمان ترجیح می دهند به پیشنهاد باشگاه پاسخ منفی بدهند.

سخت است یک مهاجم باشی و بخواهی به این بارسلونا ملحق شوی؛ با این حال حضور در بارسا برای هر بازیکنی یک افتخار خواهد بود و چنین موقعیتی راحت نصیب هر کسی نمی شود. هر مهاجمی که بیاید این فرصت را خواهد داشت تا به تیم کمک کرده و خودش را نشان دهد. خواهیم دید بالاخره این مهاجم جدید جذب خواهد شد یا خیر.

البته تا همینجا هم بازیکنان جوان و خوبی جذب شده اند که می توانند به بارسا در طول فصل کمک فراوانی کنند. اومتیتی، دینیه، دنیس سوارز و گومس، خریدهای خوبی هستند به خصوص آندره گومس که یک خرید عالی برای باشگاه بود."

دیدگاه‌ها