کد خبر : 1344836 | 08 مرداد 1395 ساعت 16:22 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

متقاعد شدن زیدان به حفظ مارکو آسنسیو

مارکا و آ اس ادعا کرده اند که زین الدین زیدان، سر مربی رئال مادرید متقاعد شده است تا مارکوس آسنسیو، هافبک چپ پای خلاق و جوان خود را حفظ کرده و مانع انتقال قرضی او به تیمی دیگر شود.

متقاعد شدن زیدان به حفظ مارکو آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیدار دوستانه رئال مادرید و پاری سن ژرمن در اوهایو با برتری 3-1 پاریسی ها به اتمام رسید، رسانه های اسپانیایی از درخشش آسنسیو به عنوان تنها نقطه روشن بازی رئال یاد کردند. آسنسیو تابستان گذشته از مایورکا به خدمت گرفته شد و سپس به اسپانیول بصورت قرضی انتقال یافت. درخشش او در ترکیب اسپانیول سبب شد تا زیدان از مدیران باشگاه بخواهد آسنسیو به تور آمریکا بیاید و یک بار دیگر مورد امتحان قرار بگیرد.

 

1129962

 

در بازی برابر پاری سن ژرمن، آسنسیو با وجود اینکه چند روز قبل از بازی دچار مصدومیت شده و دو جلسه از تمرینات را از دست داده بود، بهترین بازیکن کهکشانی ها شد و نشان داد قابلیت های بالایی دارد.

او همین حالا به دلیل بازی های خوبش در اسپانیول، از لیگ برتر، سری آ و بوندسلیگا پیشنهادات خوبی دریافت کرده اما زیدان متقاعد شده است تا با وجود تعدد بازیکنان میانی اش، آسنسیو را برای فصل بعد حفظ کند.

خود این بازیکن نیز در مصاحبه جدیدش اعتراف کرده است که دوست دارد فصل بعد در رئال مانده و با هافبک های بزرگ این تیم رقابت کند. دل بوسکه، سرمربی سابق اسپانیا در تمجید از این بازیکن، روز گذشته در مصاحبه خود از آسنسیو به عنوان بزرگترین استعداد جوان حال حاضر اسپانیا یاد کرد.

 

دیدگاه‌ها