کد خبر : 1344874 | 08 مرداد 1395 ساعت 18:13 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین یا بازیگر است یا دروغگو

بیانیه تندوتیز رئیس ناپولی علیه ایگواین

به نظر می رسد انتقادهای آئورویلو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی از انتقال ایگواین به یوونتوس پایانی ندارد.

بیانیه تندوتیز رئیس ناپولی علیه ایگواین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دی‌لورنتیس، ایگواین را خیانتکار توصیف کرد، ایگواین در پاسخ ادعا کرد که هرگز رابطه خوبی با مالک ناپولی نداشته است و به همین دلیل تصمیم گرفته به یوونتوس ملحق شود. حالا دی‌لورنتیس حالا معتقد است که او به احساسات هواداران ناپولی احترام نگذاشته است.

 

1028528


مالک ناپولی گفت: صحبت‌های ایگواین را خواندم و حالا در بیانیه ای به آن پاسخ خواهم داد:

 


1-"اگر حضور من برای ایگواین آزاردهنده بود، پس چگونه سه سال موفق را اینجا گذراند؟ این رفتار او بیشتر مرا یاد بازیگران می‌اندازد. رشته ای که من در آن تخصص دارم". ( شغل دوم دی‌لورنتیس، تهیه‌کنندگی سینما است)


2-"رفتار ما همیشه با احترام متقابل بود، به عنوان مثال زمانیکه ما در کورس قهرمانی 4 جلسه ایگواین را به علت محرومیت از دست دادیم، هیچگونه اتفاق بدی بین ما رخ نداد و هر دو طرف با آرامش با ماجرا روبرو شدیم".

 

 

1129851

 

 

3-"بارها تقاضای مذاکره و دیدار با وکیل ایگواین برای تمدید قرارداد بی پاسخ ماند. البته شاید پای پول کلان یا موقعیت بهتری در میان بوده است".


4-"آیا مدیربرنامه‌های او از گفتن اینکه ناپولی چالش بزرگی برای ایگواین نیست شرم نمی‌کند؟ آیا از ضعیف خواندن بازیکنان ناپولی خجالت نمی‌کشد؟ ایگواین با کمک همین بازیکنان توانست 38 گل به ثمر برساند و آقای گل سری آ لقب بگیرد."


5-"رفتار آنها برای مقصر نشان دادن من در انتقال ایگواین تلاشی مذبوحانه است. اگر ایگواین تاریخچه شهر ناپولی را خوانده باشد، می داند که مردم اینجا افرادی صبور و مقاوم هستند. تنها شهری که قبل از ورود آمریکا توانست از دست نازی ها خلاص شود ناپل بوده است. فقط افراد بی‌حیا می‌توانند به چنین مردمانی خیانت کنند".

دیدگاه‌ها