کد خبر : 1344934 | 09 مرداد 1395 ساعت 00:15 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمام تلاشم را برای تکرار طلای لندن انجام می‌دهم

نوروزی: کارم در یک وزن بالاتر دشوار است

ملی‌پوش وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک ریو گفت: در این دوره به یک وزن بالاتر آمده‌ام و کارم سخت‌تر شده است، اما تمام تلاشم را برای تکرار طلای المپیک لندن انجام می‌دهم.

نوروزی: کارم در یک وزن بالاتر دشوار است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امید نوروزی  درباره شرایطش برای حضور در المپیک ریو، گفت: تمرینات خوب، سخت و پرفشاری را در این مدت پشت‌سر گذاشته‌ایم و چندین ماه است که در اردو هستیم. امیدوارم چند روز باقیمانده را هم بدون مصدومیت پشت‌سر بگذاریم و با ‌آمادگی کامل روی تشک مسابقات برویم.

 

وی ادامه داد: تیم خوب و یکدستی داریم و تمام آنها از المپیک قبل تا این دوره در کنار این یکدیگر تلاش و زحمت کشیده‌اند و همه باتجربه و عنوان‌دار هستند که این موضوع می‌تواند به ما برای افتخارآفرینی دیگر کمک کند.

 

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک درباره شانس بالای او برای کسب مدال طلا در المپیک ریو گفت: درست است که در المپیک قبل طلا گرفتم، اما در این دوره به یک وزن بالاتر آمده‌ام و کارم سخت‌تر شده است. البته من ناامید نیستم و تمام تلاشم را برای تکرار مدال طلای المپیک لندن انجام می‌دهم.

 

نوروزی درباره حریفانش در المپیک گفت: چند حریف بسیار خوب از جمله اسنایدر از آلمان، استفانک از صربستان، آلبی‌یف از روسیه و چونایف از آذربایجان را پیش‌رو دارم که همه مدعی هستند، اما من حریف سرسختی برای تمام آنها خواهم بود و اجازه نمی‌دهم به راحتی به مدال طلا برسند.

 

دیدگاه‌ها