کد خبر : 1344967 | 09 مرداد 1395 ساعت 11:38 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا هنوز با تیم هماهنگ نشده است

اسدی: دیدار با ماشین حساسیتی ندارد

کاپیتان تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش بازی به بازی بهتر می شود.

اسدی: دیدار با ماشین حساسیتی ندارد

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش بعد از تساوی مقابل پیکان اظهار داشت: ما در عین شایستگی بازی با پیکان را مساوی کردیم. به هر حال باید نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنیم و آماده آینده شویم. کادرفنی تیم در صدد است تا نقاط ضعفمان را به ما بشناساند و انشاءالله در آینده شرایط بهتر خواهد شد.


وی درباره ضعف ادامه دار تیمش در گل نزدن بیان کرد: به هر حال بازی های اول لیگ شرایط خاص خود را دارد. تیم ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. از سوی دیگر لوسیانو پریرا نیز مدت زیادی نیست به گسترش آمده و هماهنگی خوبی با بازیکنان ندارد. فکر می کنم جلوی ماشین سازی بهتر از بازی قبل باشیم.


کاپیتان گسترش فولاد درباره دربی تبریز با ماشین سازی بیان کرد: این بازی را برخی افراد حساس کرده اند؛ در صورتی که مثل بازی های قبلی 3 امتیاز دارد و حساسیت ویژه ای ندارد. ما به دنبال این هستیم تا در خانه خودمان به برد برسیم و شرایطمان را بهبود بخشیم.


اسدی درباره شانس کسب سهمیه آسیایی برای گسترش افزود: از حالا زود است در این باره اظهار نظر کنیم اما بازیکنان ما هرچه در توان دارند، می گذارند تا انشاءالله نتیجه خوبی به دست آوریم.

دیدگاه‌ها