کد خبر : 1344998 | 09 مرداد 1395 ساعت 13:26 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم با کینه‌ها و دوستی‌ها از راه رسید

8 تقابل جذاب که نباید از دستش داد

در هفته دوم رقابت لیگ برتر 8 تقابل جذاب را شاهد خواهیم بود؛ تقابل هایی که برای طرفین آن اهمیت زیادی دارد.

8 تقابل جذاب که نباید از دستش داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته دوم لیگ برتر شانزدهم فوتبال از فردا با 4 مسابقه کلید می خورد و 4 بازی باقیمانده نیز روز دوشنبه برگزار می شود. در ترکیب هر کدام از تیم ها هستند افرادی که انگیزه ویژه ای برای بازی های هفته دوم لیگ برتر دارند. پیش بینی می شود شاهد تقابل هایی جذاب در در دومین بازی تیم های لیگ برتری باشیم.در ادامه به برخی از این تقابل ها اشاره شده است.


حسین بادامکی- پدیده


حسین بادامکی سال قبل کاپیتان تیم پدیده مشهد بود. هافبک سابق پرسپولیس اگرچه بازی های خوبی را برای پدیده انجام داد اما در پایان فصل به صورت کاملا ناگهانی و به دلیلی که هنوز هم کسی متوجه آن نشده، از این تیم جدا شد. بعد از جدایی، مسئولان پدیده در مصاحبه های خود خیلی سربسته اعلام کردند این جدایی به سود بادامکی بوده و از سوی دیگر این بازیکن هم چیزی درباره موضوع اختلافش با مسئولان باشگاه بر زبان نیاورد. بادامکی حالا پیراهن تیم همشهری(سیاه جامگان) را برتن کرده و انتظار دیدار با پدیده را می کشد. دست تقدیر بادامکی را در هفته دوم به دربی مشهد رسانده و حالا باید شاهد انگیزه های ویژه این بازیکن در مصاف فردا با تیم سابق خود باشیم.

 

1130110

 


مسعود حسن‌زاده- یحیی گل‌محمدی


مسعود حسن‌زاده سه سال قبل با سلام و صلوات از داماش گیلان راه حضور در ذوب آهن را در پیش گرفت. حسن زاده در سال اول حضورش در ذوب آهن بازی های زیادی در ترکیب تیمش بود و عملکرد مطلوبی هم داشت اما فصل گذشته او زمان زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد. تداوم نیمکت نشینی های حسن زاده و اعتماد یحیی گل محمدی به مهاجمان دیگر تیمش عاملی شد برای اینکه مهاجم شمالی ذوب آهن قصد رفتن کند. از ظاهر قضیه اینطور برمی آمد که یحیی گل محمدی نیز علاقه ای به حفظ این مهاجم ندارد. چراکه ذوب‌آهن خیلی راحت برای فروش حسن زاده اقدام کرد و با باشگاه های مختلف وارد مذاکره شد؛ مشتریان حسن زاده به صف شده بودند اما ذوب آهن او را به سایپا داد. هفته دوم، ذوب آهن- سایپا؛ تداعی گر اتفاقات گذشته میان حسن زاده و یحیی گل محمدی. مهاجم کنونی سایپا انگیزه زیادی دارد تا خودش را به مربی که ظاهرا به او اعتقادی نداشت نشان دهد و توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

 

1130111


امیرحسین صادقی- صمد مرفاوی


امیرحسین صادقی در سال های طولانی حضورش در استقلال با مربیان مختلفی کار کرده که یکی از آنها صمد مرفاوی است.  شاید امثال صادقی مدیون مرفاوی باشند که در امیدهای استقلال آنها را آماده حضور در تیم بزرگسالان کرد و خیلی زود زمینه را برای او و چند بازیکن دیگر فراهم کرد. امیرحسین صادقی و مرفاوی همواره رابطه شان با یکدیگر خوب بوده است.  رابطه خوب آنها سبب شد در دومین تجربه مربیگری مرفاوی در استقلال، امیرحسین صادقی که همه از رفتنش به پرسپولیس حرف می زدند، ناگهان دوباره به استقلال برگردد و پیراهن تیم محبوبش را برتن کند. حالا صادقی با پیراهن پیکان روبه روی مرفاوی روی نیمکت صبا می نشیند. این تقابل که از در رفاقت است، در دیدار پیکان و صبای قم جالب توجه خواهد بود.

 

1130112


مهدی مومنی- علیرضا منصوریان


مهدی مومنی بدون تردید یکی از ستاره های لیگ چهاردهم فوتبال ایران با پیراهن استقلال خوزستان بود. مومنی که در نقل و انتقالات لیگ پانزدهم مشتریان زیادی داشت، در نهایت نفت تهران را انتخاب کرد و وقتی استقلال او را خواست، با مخالفت منصوریان مواجه شد اما بعدها همه چیز تغییر کرد. هنوز هم کسی نمی داند چرا علیرضا منصوریان از حضور مومنی در ترکیب استفاده نکرد تا او در نیم فصل راهی استقلال تهران شود. او در تیم پرویز مظلومی هم توفیق چندانی نداشت و وقتی منصوریان به استقلال آمد و دوباره مربی او شد، می شد پیش بینی کرد یکی از خروجی های قطعی آبی پوشان پایتخت باشد. مومنی حالا دوباره به تیمی پیوسته که با آن به فوتبال ایران معرفی شد. او در هفته دوم مقابل تیمی قرار می گیرد که سرمربی اش علیرضا منصوریان است و البته نامش استقلال؛ این مساله به خودی خودش برای مومنی ناکام در فصل گذشته انگیزه ایجاد می کند.

 

1130113

 


رسول خطیبی- فراز کمالوند

 

رسول خطیبی به عنوان مربی تبریزی فوتبال و فراز کمالوند به عنوان مربی که چندین سال در فوتبال تبریز کار کرده و با زیر و بم این کار آشنا است، دوشنبه مقابل یکدیگر قرار می گیرند. خطیبی و کمالوند سال گذشته یک تقابل با هم داشتند که به خوبی و خوشی ختم نشد؛ زمانی که خطیبی به عنوان سرمربی سیاه جامگان به ورزشگاه بنیان دیزل رفت و پس از شکست مقابل گسترش فولاد، در نشست خبری حرف های عجیبی را بر زبان آورد. همان مساله باعث ایجاد اختلاف میان او و کمالوند شد و حتی کار به شکایت و دادگاه هم کشید. اگرچه بعدها دو طرف با وساطت برخی دوستان مشترک آشتی کردند و کدورت ها را کنار گذاشتند اما قطعا اولین تقابل بعد از آن اتفاقات جالب خواهد بود. خصوصا حالا که رسول خطیبی روی نیمکت یک تیم پرطرفدار تبریزی است و البته دربی ماشین سازی وگسترش فولاد به میزبانی سبز پوشان در زمین اختصاصی آبی ها برگزار می شود.

 

1130114


ساسان انصاری- فولاد


ساسان انصاری بدون شک یکی از بهترین هافبک- مهاجم های فولاد در سال های گذشته بوده است؛ حتی در یکی دو سال گذشته که فولاد از دوران اوج خود فاصله گرفت هم انصاری بازی های خوبی انجام داد و در نهایت مزد زحماتش را با پیوستن به پرسپولیس گرفت. انصاری اولین بازیکنی بود که برای لیگ شانزدهم از جمع فولادی ها جدا شد و حالا برای بازی کردن در تیم پرمهره برانکو کار سختی دارد. با این حال بازی با فولاد به قدری برای انصاری انگیزه ایجاد کرده که خودش را در تمرینات یک هفته اخیر نشان دهد و به برانکو ثابت کند می تواند مقابل تیم سابقش بازی خوبی به نمایش بگذارد.

 

1130115


فرید کریمی- علی دایی


رابطه فرید کریمی و علی دایی یک رابطه خوب و عاطفی است. کریمی به قدری به دایی وابسته است که سال گذشته در بازگشت به صبای قم قراردادش را طوری تمدید کرد که اگر دایی سال دوم هم در قم بماند، او نیز ماندگار شود. به هر حال دایی صبا را ترک کرد و کریمی توانست قراردادش با سپاهان را قطعی کند. هفته دوم مجالی است برای تقابل جذاب فرید کریمی و علی دایی. جایی که کریمی پیراهن سپاهان را برتن می کند و دایی روی نیمکت نفت تهران می نشیند.

 

1130116


عقیل اعتمادی- تراکتورسازی


عقیل اعتمادی اگرچه به دلیل آسیب دیدگی به بازی با تراکتورسازی در هفته دوم نمی رسد اما با حضورش در ورزشگاه روز جذابی را برای هواداران رقم می زند. تنها سابقه حضور اعتمادی در فوتبال ایران بازی کردن برای تراکتورسازی است. دورانی که با سرمربیگری امیر قلعه نویی، اعتمادی روزهای خوبی را سپری کرد. حالا در شرایطی که این دروازه بان نمی تواند مقابل تراکتورسازی بازی کند اما حضورش در ورزشگاه و دیدار با قلعه نویی و بازیکنان قدیمی تراکتورسازی می تواند جذاب باشد.

 

1130117

دیدگاه‌ها