کد خبر : 1345000 | 09 مرداد 1395 ساعت 13:31 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ساحل عاجی به پدیده اضافه شد

مهاجری: سه چهار بازیکن در حد تیم ملی داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به حضور دو تیم مشهدی در لیگ ابزار امیدواری کرد اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان خود را آماده فصلی سخت کنند.

مهاجری: سه چهار بازیکن در حد تیم ملی داریم

به گزارش "ورزش سه"، وی درباره شرایط تیمش توضیح داد: به لحاظ فنی و روحی آماده ایم. با تمرینات سخت و پرفشاری که داشتیم موفق به شکست سپاهان شدیم و فردا آماده تر هم خواهیم بود.

 

مهاجری درباره جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکن ساحل عاجی اولین مهره مدنظر ما در فصل نقل و انتقالات بود که به عنوان آخرین نفر جذب شد.


سرمربی پدیده در مورد مصدومیت میلاد کمندانی و مهربان در بازی با سپاهان گفت: هر دو مصدومیت جزئی دارند. مهربان بازیکن پایه خود ماست و خوشحالیم که توانست خیلی خوب کار کند.


مهاجری درباره امکان ملی پوش شدن بازیکنانش با ابراز امیدواری نسبت به معرفی چند بازیکن به تیم ملی اظهار داشت: محسن یوسفی آمار و عملکرد فوق العاده ای داشته. معین عباسیان و رضا ناصحی و مرادمند همچنین. اگر نگاه عادلانه به تیم های شهرستانی باشد ما می توانیم به تیم ملی کمک کنیم.


او همچنین درباره خذیراوی و افراسیابی توضیح داد که حمزه مصدوم و تا یکی دو هفته آینده به ما اضافه خواهد شد. اما سالار اقراسیابی با اینکه فسخ قرارداد کرده و از شاگردان قدیمی خود من است اما برای جذبش سهمیه نداریم و صرفا با ما تمرین می کند تا آمادگی اش را حفظ کند.

دیدگاه‌ها