کد خبر : 1345009 | 09 مرداد 1395 ساعت 13:45 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

برهانی به سمت آقا صمد می‌رود؟

دیدار پیکان و صبای قم دو آقای گل استقلالی خواهد داشت که یکی روی نیمکت حضور دارد و دیگری درون زمین بازی می‌کند.

برهانی به سمت آقا صمد می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در فصل 89-88 هدایت استقلال تهران را بر عهده گرفت و مهاجمان سرشناس و گلزنی مثل فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، آرش برهانی، سیدمهدی سیدصالحی و سیاوش اکبرپور داشت که در این بین برهانی با اینکه آقای گل لیگ هشتم بود، زمان کمی برای بازی پیدا کرد و با این حال 11 گل زد.


برهانی پس از این فصل قصد جدایی از استقلال داشت چراکه می‌گفت مرفاوی اعلام کرده به درد تاکتیک تیمش نمی‌خورد اما به جای او، آقا صمد به مس کرمان رفت و این مهاجم تا پایان فصل 95-94 در جمع آبی‌ها حضور داشت.


برهانی با استقلال در سال‌های اخیر هفت بار می‌توانسته برابر تیم‌های مرفاوی بازی کند اما در مسابقات برگشت لیگ‌های دهم و سیزدهم(استقلال 0- مس 0 و صبا 1- استقلال 2) و همچنین دیدار رفت فصل 94-93 (استقلال 1- صبا 1) اجازه حضور در زمین پیدا نکرد اما در یک بازی برابر مس و سه بازی برابر صبا که هدایت آنها را مرفاوی برعهده داشت به میدان رفت که در دیدارهای رفت و برگشت فصل 92-91 موفق به گلزنی شد و 5 امتیاز از تیم‌های مربی‌ای که در استقلال کمتر از او استفاده کرد، گرفت.


فردا بعد از 905 روز برهانی دوباره مقابل تیم مرفاوی قرار می‌گیرد با این تفاوت که آقا صمد این بار به جای پیکان، دوباره سرمربی صبا است که باید منتظر ماند و دید آیا برهانی به سمت سرمربی سابقش در استقلال خواهد رفت یا نه؟!

دیدگاه‌ها