کد خبر : 1345014 | 09 مرداد 1395 ساعت 13:57 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

فقط 13 جلسه تمرین داشتیم

مرفاوی: همه 16 تیم لیگ بدهی دارند

در فوتبال ایران هرکس پارتی داشته باشد زودتر به پول می‌رسد.

مرفاوی: همه 16 تیم لیگ بدهی دارند

به گزارش"ورزش‌سه"، سرمربی تیم صبای قم که در بازی اول خود مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت، در بازی دوم لیگ باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان برود. صمد مرفاوی مربی صبای قم در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پیکان پاسخگوی خبرنگاران شد.


شرایط فوتبال در ایران مناسب نیست


متاسفانه در فوتبال ایران هر کسی که پارتی داشته باشد، زودتر به پول خود می رسد.


هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم


وی در ادامه در خصوص آمادگی تیم خود نیز گفت ، تیم ما بسیار جوان است و روز به روز بهتر می شویم. در مسابقه هفته اول خوب کار کردیم اما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم.


فقط 13 جلسه تمرین داشتیم


شرایط صبای قم نسبت به فصل گذشته متفاوت شده است. خیلی از تیم ها تمرینات خود را زود شروع کرده اند و هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند اما تیم ما پیش از شروع لیگ برتر فقط فرصت برگزاری 13 جلسه داشت.


مربیان و بازیکنان رقم قرارداد خود را به طور کامل نمی‌گیرند


 رقم قرارداد بازیکنان موضوع جدیدی نیست. چند سال است که این کار انجام می شود و از روز نخست هم اشتباه بود. مسئله مهم این است که بازیکنان و مربیان کل رقم قرارداد خود را دریافت نمی کنند.


بازیکنان ما حرفی از جدایی در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان نزده‌اند


شرایط سخت مالی برای همه تیم ها وجود دارد اما هیچکدام از بازیکنان صبا چنین مسئله ای بیان نکرده اند. متاسفانه برخی رسانه ها جلوتر از بازیکنان اقدام می کنند.


همه 16 تیم لیگ بدهی دارند


باشگاه تلاش می کند که زودتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کند اما کل فوتبال ایران دچار مشکلات مالی است. فدراسیون فوتبال اعلام کرده که همه 16 تیم لیگ برتری بدهی دارند که این مسئله بحرانی است.

دیدگاه‌ها