کد خبر : 1345015 | 09 مرداد 1395 ساعت 14:00 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

خارجی‌ها در انتظار چراغ سبز برانکو

پرسپولیس در حال حاضر سه بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد که در دیدار اول فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاوردند.

خارجی‌ها در انتظار چراغ سبز برانکو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی الکساندر لوبانف، پرسپولیسی ها آنتونی گولچ، پریمیوف و پل یانسکی را در لیست خود دارند. آنتونی گولچ در دیدار اول این تیم برابر سایپا به دلیل تاخیر در صدور مجوز بازی اش در لیست نهایی قرار نگرفت و از روی سکوها بازی را تماشا کرد. پل یانسکی، مدافع تنومند و اوکراینی پرسپولیسی ها نیز در 5 دقیقه پایانی جانشین ربیع خواه شد تا اولین تجربه اش در فوتبال ایران را پشت سر بگذارد و پریمیوف از روی نیمکت شاهد کسب پیروزی سرخپوشان بود.


با این حال باید دید برانکو چه زمانی به سه خارجی این تیم فرصت بیشتری خواهد داد و از مهره های گرانقیمت خارجی اش استفاده می کند. آنتونی گولچ در شرایط فعلی رقیبانی مثل محمد انصاری، حامد آقایی و پل یانسکی را روبروی خود می بیند و مدافع اوکراینی نیز چنین شرایطی دارد و برانکو علیرغم صحه گذاشتن روی کیفیت فنی اش او را از نظر آمادگی در شرایط فعلی ناآماده دانسته است.


سخت ترین کار ممکن روبروی پریمیوف قرار دارد و این مهاجم اوکراینی که علیرغم کارنامه نه چندان درخشان در فصل گذشته از نظر گلزنی موفق عمل کرده با ادله ای مثل همتای خود مواجه است و برانکو او را در اختیار مارکو قرار داده تا بدنسازی را تکمیل کند. او بعد از رسیدن به آمادگی مدنظر برانکو نیز برای حضور در ترکیب اصلی باید با رقبایی مثل وحید امیری، علی علیپور، مهدی طارمی و شهاب زاهدی برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگدد و به نظر می رسد در شرایط فعلی مدت ها دور از ترکیب اصلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها