کد خبر : 1345017 | 09 مرداد 1395 ساعت 14:06 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت پرسپولیس به آزادی؛ خاطره تلخ 90‌هزار نفره

پرسپولیسی ها در حالی روز دوشنبه در استادیوم آزادی به مصاف فولاد خواهند رفت که از آخرین بازی شان در آن خاطره تلخی در ذهن دارند.

بازگشت پرسپولیس به آزادی؛ خاطره تلخ 90‌هزار نفره

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین هفته لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان و شاگردان نعیم سعداوی خواهد رفت و این در حالی است که آنها شادمان از کسب اولین سه امتیاز لیگ در آزادی برابر این حریف صف آرایی خواهند کرد. اما شاید خاطره بد آنها مربوط به آخرین جدال شان در این استادیوم باشند؛ جایی که آنها علیرغم برتری و کسب سه امتیاز برابر راه آهن، در نهایت در کسب عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم ناکام ماندند و دست خالی استادیوم و با چشمانی اشک بار استادیوم را ترک کردند.


البته نقطه اتکای پرسپولیس نیز در فصول اخیر به بازی در استادیوم آزادی مربوط می شود و آنها توانستند سردمدار بازگشت و حضور شورانگیز هواداران در استادیوم لقب گیرند و در فصل گذشته بارها آزادی را به حداکثر ظرفیت خود رساندند و انتظار می رود در دیدار برابر فولاد نیز چنین اتفاقی در انتظار آنها باشد.


این دو تیم در فصل گذشته در آزادی با نتیجه یک بر صفر به کار خود خاتمه دادند تا شاگردان برانکو جشن پیروزی بگیرند و در فصل جدید باید دید فولاد با نعیم سعدوای و بعد از شکست در اولین گام چه نتیجه ای در آزادی کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها