کد خبر : 1345032 | 09 مرداد 1395 ساعت 14:27 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایندگان اصفهان به دنبال اولین پیروزی

تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اولین گام خود در لیگ شانزدهم را با شکست پشت سر گذاشتند و در هفته دوم به شدت به دنبال کسب امتیاز هستند.

نمایندگان اصفهان به دنبال اولین پیروزی

به گزارش "ورزش‌سه"،  دو نماینده اصفهان هفته اول لیگ برتر را علیرغم تمام تلاشی که داشتند با باخت پشت سر گذاشتند. تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی اول خود را در مشهد و مقابل سیاه‌جامگان برگزار کرد که در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد و تیم سپاهان هم در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف پدیده خراسان رفت، که این تیم هم با یک گل در خانه خود شکست خورد.

 

در هفته دوم بازی‌ها تیم ذوب‌آهن در اصفهان به مصاف سایپایی می‌رود که این تیم هم در هفته اول به پرسپولیس در یک بازی نزدیک باخت. مصدومیت قاسم حدادی‌فر ضربه سنگینی برای تیم ذوب‌آهن که با کمترین تغییرات نسبت به فصل گذشته پا به لیگ گذاشته بود، به حساب می‌آید و حالا یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال جایگزینی برای مهره ارزشمند خود می‌باشد.


در تهران هم تیم سپاهان مقابل نفت تهران صف‌آرایی خواهد کرد. نفت تهران که خیلی دیر وضعیتش مشخص شد و علی دایی خیلی دیر به تیم اضافه شد. حالا ویسی باید در تهران به مصاف علی دایی برود و به شدت به دنبال کسب پیروزی است. تیم سپاهان در دیدار برابر نفت پدرو هنریکه مهاجم برزیلی خود را به دلیل مصدومیت و دنیل نوروزی را به دلیل نرسیدن مدارک خدمت سربازی‌اش در اختیار نخواهد داشت و باید ببینیم آیا ویسی می‌تواند اولین پیروزی خود را در تهران و مقابل علی دایی دشت کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها