کد خبر : 1345059 | 09 مرداد 1395 ساعت 15:55 | 75.6K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس – فولاد؛ با تغییرات بنیادین

شاگردان برانکو ایوانکوویچ و نعیم سعداوی در دومین هفته از لیگ برتر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که به نظر می رسد نسبت به دیدار ابتدایی خود با تغییرات در ترکیب و تاکتیک خود همراه باشند.

پرسپولیس – فولاد؛ با تغییرات بنیادین

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در هفته ابتدایی لیگ برابر مهمان تازه وارد تبریزی شکست خورد در دومین هفته باید در تهران به مهمانی پرسپولیس برود. شاگردان نعیم سعداوی که لیگ را با تغییرات گسترده آغاز کرده اند در هفته اول برابر ماشین سازی موفق نبودند و با شکست زمین را ترک کردند تا کار دشواری بعد از این باخت برابر پرسپولیس پیش رو داشته باشند. در سمت مقابل اما برانکو نیز که عمده تغییراتش روی فاز تدافعی تیمش بود، در اولین گام موفق شد هم حسین فرکی را شکست دهد و هم سایپا را تا آغاز پرامید در لیگ شانزدهم داشته باشد.


برانکو اکنون نعیم سعداوی را پیش روی خود می بیند و باید دید در هفته دوم نتیجه به سود کدامیک رقم خواهد خورد.


تغییرات نیمکت


فولاد خوزستان علیرغم سپری کردن فصلی پر فراز و نشیب در پایان موفق شد با نتیجه گیری در نیم فصل دوم در جایگاه دوازدهم به کار خود خاتمه دهد، در اولین گام نسبت به قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ اقدام کردند تا منتقد شماره یک او را جانشین اش کند.


پرسپولیسی ها نیز نیمکت خود را با تغییراتی مواجه کردند و برانکو ایوانکوویچ سرتن چوک را جانشین مصطفی قنبرپور کرد تا یکی از نیمکت های قدرتمند لیگ را با حضور این مربی باتجربه و کارنامه دار به خود اختصاص دهد.


بازیکن ورود و خروجی


هر دو تیم در نقل و انتقالات حضوری فعال از خود به جا گذاشتند و مهره های زیادی را جابجا کردند. فولاد خوزستان با تفکرات نعیم سعداوی در بحث قطع همکاری به سراغ بازیکنانی مثل ساسان انصاری، امید خالدی، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، امیرحسین فشنگچی، امین جهان کهن، دروگ کوئه ماها، علیرضا سلیمی، لئونارد مساریچ و مهدی بدرلو رفتند.


آنها در جذب بازیکن جدید نیز به سراغ احسان مرادی، بهرام رشید فرخی، حمید بوحمدان، عبدالله کرمی و میلاد پاک پرور رفتند.


پرسپولیس نیز دست به خانه تکانی بزرگی زد و مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی، علیرضا نورمحمدی، مرتضی قدیمی پور، بابک حاتمی، جری بنگستون، رامین رضائیان،  رضا خالقی فر، سوشا مکانی، علی فاطمی، علی محسن زاده، محسن بنگر و میشل اومانیا با این تیم قطع همکاری کردند و در سمت مقابل آلکسی پلی یانسکی، آنتونی گولچ، ابوالفضل درویش وند، احسان علوان زاده، حامد آقایی، حسین ماهینی، ساسان انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، محمد آرام طبع، وحید امیری، ولادیمیر پریمیوف و علیرضا بیرانوند را جذب کردند و این مهره ها سرخپوش شدند.


ترکیب بازی اول


فولاد در هفته اول لیگ شانزدهم با ترکیب مهرداد طهماسبی، اهل شاخه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، مهرداد جماعتی، ایمانی، چاگو، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور، حمید بوحمدان و اسماعیل شریفات برابر ماشین سازی به میدان رفته بودند.


این ترکیبی بود که نسبت به فصل گذشته تغییراتی مثل حمید بوحمدان، میلاد پاک پرور و عبدالله کریمی را در خود می بیند. مهرداد جماعتی نیز که مورد غضب دراگان اسکوچیچ قرار گرفته بود بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته است.


پرسپولیس نیز در هفته اول برابر سایپا با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفت.


آنها نسبت به ترکیب اصلی فصل گذشته با تغییر درون دروازه و حضور بیرانوند به جای سوشا مکانی کار خود را آغاز کردند و در خط دفاعی نیز حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و محسن ربیع خواه جانشین لوکا ماریچ، رامین رضاییان و محسن بنگر شدند. وحید امیری نیز در خط حمله جانشین مهدی طارمی شد.


تغییرات احتمالی در هفته دوم


پرسپولیسی ها در هفته دوم در حالی پذیرای فولاد خواهند بود که نظر می رسد تنها تغییر آنها در خط دفاعی باشد و آنتونی گولچ به ترکیب اصلی بازگردد و انصاری بار دیگر در غیاب محمد آرام طبع در جناح چپ قرار گیرد.


در فولاد اما به واسطه مصدومیت اسماعیل شریفات بزرگترین تغییر به این مساله مربوط شود. نعیم سعداوی احتمالا به جای این بازیکن باتجربه از بهرام رشید فرخی سود ببرد، بازیکنی که در دیدار گذشته بعد از حضور در زمین موفق شده بود یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد.


دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد روز دوشنبه و از ساعت 20:45 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها