کد خبر : 1345077 | 09 مرداد 1395 ساعت 17:09 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

هر کاری از دستم برآید برای المپیکی ها می کنم

گل‌محمدی: مشکلی با شفاف سازی قراردادها ندارم

سرمربی ذوب آهن در آستانه دیدار تیمش برابر سایپا شکست هفته گذشته تیمش را ناباورانه عنوان کرد و اعلام کرد برای جبران آن به مصاف نارنجی پوشان خواهند رفت.

گل‌محمدی: مشکلی با شفاف سازی قراردادها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، وی در ابتدای صحبت هایش با تسلیت درگذشت امام ششم شیعیان صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: تسلیت می‌گویم شهات امام جعفر صادق(ع) را، با وجود شکست ناباورانه‌ای که مقابل سیاه جامگان داشتیم تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. گل‌های خیلی بدی خوردیم و دیگر نباید اینگونه گل بخوریم. سایپا تیم قابل احترامی است و تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشته‌اند.  فردا امیدوارم بازیکنان ما بیشتر از حریف انگیزه بردن داشته باشند.


گل محمدی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که پیروز شویم. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند بازی خوبی را ببیند. فقط قاسم حدادی فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان مشکلی ندارند.


سرمربی ذوب در مورد نقل و انتقال تیمش و جذب بازیکنان خارجی گفت: من نگفتم که بازیکن خارجی نمی‌گیریم فقط گفتم جذب 2 برزیلی منتفی است.  ولی پرونده نقل و انتقالات هنوز برای ما باز است.می‌توانیم هم بازیکن ایرانی بگیریم و هم بازیکن خارجی، در خط هافبک بازیکنان خوبی داریم و جوانان خوبی که می‌توانند به تیم کمک کنند اما تیم باید تقویت شود که در غیاب حدادی‌فرها دغدغه بازیکن نداشته باشیم. چند فیلم از بازیکنان خارجی باید ببینم تا از بین آنها بازیکن انتخاب کنم. از لیگ سری دوم برزیل هستند.


گل محمدی در مورد شکست هفته اول تیمش برابر سیاه جامگان گفت: در سال‌های قبل با صبا و ملوان بازی کردیم و باختیم و هم هفته قبل باختیم. بدوست نداشتم چنین اتفاقی رخ بدهد اما با وجود شایستگی بازی را به سیاه جامگان واگذار کردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده از این شکست درس بگیریم. هر شکست درسی به ما می‌دهد. شکست می‌تواند جنبه‌های مثبتی هم داشته باشد. باید به جنبه‌های مثبتش فکر کنیم. همه چیز به دیدگاه خودمان  بستگی دارد و باید انگیزه‌مان را بیشتر کنیم و عکس العمل ما مهم است و اگر واکنش خوبی داشته باشیم شاید بتوانیم برای گذر از مشکلات پلی برای عبور از آنها بسازیم.


او در مورد مصدومیت حدادی فر نیز گفت: قاسم حداد‌ی‌فر را از دست داده‌ایم و به بازیکنان گفته‌ام که جای خالی او را با دوندگی و اتحاد بیشتر پر کنیم. اگر واکنش خوبی به مشکلات داشته باشیم این مشکلات می‌تواند پلی برای موفقیت باشد.


گل محمدی در مورد بحث‌هایی که درباره مبلغ قراردادها به وجود آمده نیز گفت: مخالفتی با این مساله ندارم که شفاف‌سازی شود. اگر قرار است شفاف‌سازی صورت بگیرد همه باشگاه‌ها باید این کار را انجام بدهند اما حداقل یکی دو باشگاه بزرگ  این کار را نکرده‌اند و مشکلی با این مساله ندارم. اما در سایر رشته‌های دیگر هم این شفاف‌سازی رخ بدهد و در برخی رشته‌های دیگر هم پول‌های زیادی پرداخت می‌شود اما بیشتر روی فوتبال زوم شده است. و مشکلاتی که برای مربیان و بازیکنان پیش می آید ولی مهم این است که شفاف‌سازی خوبی است به شرطی که روی عملکرد مربیان و بازیکنان تاثیرنگذارد.


سرمربی ذوب آهن در واکنش به سوالی درباره کاروان ایران در المپیک ریو صحبت هایش را با کنایه ای به لباس ها آغاز کرد و گفت: لباس‌ها را بالاخره دوختند!؟ برای تمام اعضای المپیکی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر کاری هم از دست خودم بربیاید برایشان انجام می‌دهم هم خودم هم باشگاه و هم بازیکنان اگر بتوانند کاری برای المپیکی‌ها بکنند دریغ نخواهند کرد تا انگیزه‌های آنها بیشتر شود و در هر مراسمی باشد شرکت می‌کنم.  برای المپیکی ها آرزوی موفقیت می‌کنم و رسانه‌ها بخصوص تلویزیون هم  نقش مهم‌تری دارد.


گل‌محمدی در مورد اینکه وزارت ورزش همه کارهای لازم را برای قهرمانان المپیکی انجام داده گفت:این دیگر وظیفه اصلی‌شان است و کارهای اصلی است و اولویت است که به قهرمانان المپیک  بها داده شود و به این بچه‌ها بهای بیشتری داده شود اگر انتظار مدال داشته باشیم.

دیدگاه‌ها